vytisknout velikost písma Pick-up Fiat Fullback vyráža do boja s Navarou a Rangerom

Divízia úžitkových automobilov talianskeho výrobcu vstupuje do segmentu, v ktorom zatiaľ chýbala. V Thajsku vyrábaný model sa bude predávať aj v Európe.
Pick-up Fiat Fullback vyráža do boja s Navarou a Rangerom

Vedľa znovuzrodeného Fiatu Tipo priviezol Fiat na autosalón v Dubaji aj jednu novinku zo segmentu úžitkových áut - pick-up pomenovaný Fullback. Podobnosť s Mitsubishi L200 nie je náhodná, jedná sa o rovnaké auto a Mitsubishi ho bude pre Fiat aj vyrábať vo svojej thajskej továrni.

151110_Fiat-Professional_DIM_01.jpg151110_Fiat-Professional_DIM_02.jpg
Exteriér i interiér prezrádzajú, že Fiat Fullback je premenované Mitsubishi L200

Hlavným odbytiskom nového Fiatu má byť Blízky Východ a Afrika, automobilka však počíta aj s jeho predajom na európskych trhoch - aspoň niektorých. V Európe bude pod kapotou vždy diesel s objemom 2,4 l, naladený na 113 alebo 133 kW. Namiesto šesťstupňovej manuálnej bude možné objednať päťstupňovú automatickú prevodovku.

Zákazníci v iných regiónoch dostanú na výber diesel 2,5 l vo variantoch 81 a 131 kW, prípadne zážihový motor 2,4 l s výkonom 97 kW. Pohon všetkých kolies sa bude dodávať voliteľne.

151110_Fiat-Professional_DIM_04.jpg151110_Fiat-Professional_DIM_03.jpg
Svetovú premiéru mal Fullback na autosalóne v Dubaji

Fiat Fullback má rázvor náprav 3000 mm, pričom celková dĺžka závisí na zvolenom prevedení kabíny: 5155 mm (Single Cab), 5275 mm (Extended Cab) alebo 5285 mm (Double Cab). V ponuke bude aj podvozok bez korby. Automobilka sľubuje nosnosť až 1100 kg a dĺžku ložnej plochy až 2265 mm (pri variante Single Cab).

Na trhu bude nový pick-up od Fiatu súperiť najmä s modelmi ako nový Nissan Navara, modernizovaný Ford Ranger a samozrejme aj darcovské Mitsubishi L200.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY