vytisknout velikost písma Peugeot ukazuje svoj špeciál 2008 DKR v ostrej akcii

Peugeot ukazuje svoj špeciál 2008 DKR v ostrej akcii

Dakarská rallye odštartovala a treba podotknúť, že tento ročník je veľmi zaujímavý. Jedným z dôvodov je tiež návrat automobilky Peugeot, ktorá sa aktuálne pochválila videom prezentujúcim jej nový špeciál v ostrej akcii. Samozrejme v ňom okrem efektných momentov nemohli chýbať ani situácie, kedy 2008 DKR predbieha špeciál Mini.

S celkovým umiestnením to ale zatiaľ tak slávne nie je. V kontakte so špičkou sa drží už len voz pilotovaný Carlosom Sainzom. Ten je aktuálne v celkovom poradí štvrtý so stratou 19 minút a 32 sekúnd na prvého Al-Attiyah, ktorý jazdí s Mini. Druhý Peugeot je po troch etapách na šestnástej priečke (Peterhansel) a tretí francúzsky automobil je dvadsiaty (Despres).

Za svojimi plánmi nateraz zaostávajú aj špeciály Renault Duster. Tie mali ambície dôjsť v prvej desiatke, najlepší Spataro je ale zatiaľ osemnásty. Druhý Duster figuruje na 29. priečke. Stéphane Henrard idúci so špeciálom odkazujúcim na VW Chrobáka sa drží na 36. priečke, elektrický špeciál Acciona dokončil iba prvú etapu (130. miesto).

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY