vytisknout velikost písma Peugeot RCZ R dostal 305 koní, lepší podvozok a atraktívnejší vzhľad

Peugeot RCZ R dostal 305 koní, lepší podvozok a atraktívnejší vzhľad

Peugeot predstavil na práve prebiehajúcom Motor Bike Expo 2015 vo Verone priostrenú verziu modelu RCZ R. Pýtate sa, prečo sa francúzske kupé ukázalo práve na motocyklovej výstave? Dôvod je prostý, Peugeot túto špecialitu postavil v spolupráci so spoločnosťou Bimota. Výsledok má vyšší výkon, lepší podvozok, atraktívnejší dizajn a ušetrený neostal ani interiér.

Peugeot RCZ R Bimota vychádza zo štandardného RCZ R, motor ale dostal rad úprav typu inej riadiacej jednotky alebo nového výfukového potrubia. Z pôvodného výkonu 199 kW (270 k) sa maximum motora dostalo na 224 kW (305 k). Čo to v praxi znamená pre jazdnú dynamiku, to francúzska automobilka nezverejnila.

Inžinieri vylepšili aj podvozok, ktorý je o 10 mm nižší a ktorý používa výkonnejšie brzdy. V interiéri očakávajte športové sedadlá potiahnuté kožou a Alcantarou, červené detaily, dve zabudované kamery GoPro a hlavne dva boxy pre helmu na mieste zadných sedadiel. Exteriér potom dostal farby spoločnosti Bimota a čierno-červené päťlúčové zliatinové kolesá.

rcz_bimota_17.jpgrcz_bimota_15.jpgrcz_bimota_12.jpgrcz_bimota_10.jpgrcz_bimota_07.jpgrcz_bimota_06.jpgrcz_bimota_01.jpgrcz_bimota_02.jpgrcz_bimota_04.jpgrcz_bimota_05.jpgrcz_bimota_08.jpgrcz_bimota_09.jpgrcz_bimota_16.jpgrcz_bimota_11.jpgrcz_bimota_13.jpgrcz_bimota_14.jpgrcz_bimota_18.jpg

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY