vytisknout velikost písma Peugeot RCZ je v ohrození, v plánoch pre neho nie je miesto

Peugeot RCZ je v ohrození, v plánoch pre neho nie je miesto

Šéf koncernu PSA Peugeot-Citroën Carlos Tavares plánuje radikálne orezať modelovú paletu celého koncernu, teda značiek Peugeot, Citroën a DS. Z pôvodných 45 áut chce zúžiť výber na 26 vozidiel vyrábaných na iba dvoch platformách.

Pre magazín Autocar tiež povedal, že sa chce zamerať na výrobu športových modelov postavených na mainstreamových vozidlách, čím sa skutočne sťahujú mračná nad inak celkom schopným kupé RCZ. Síce technicky vychádza z hatchbacku Peugeot 308, ale výroba samostatnej karosérie nie je lacná.

Navyše sa má vraj Peugeot zamerať na dokončenie vývoja modelov ako je 308 R a veľa času a investícií tiež prehltne rozjazd samostatnej značky DS, ktorá má posunúť techniku ​​Citroënu bližšie prémiovému segmentu.

Tavares tiež priznal, že čistý elektromobil veľmi nedáva zmysel a že chce uviesť na trh hlavne plug-in hybridy, ktoré majú u zákazníkov väčšiu šancu. Zároveň sa tiež vyjadril k novému hybridu na vzduch, teda technológiu HybridAir. Podľa Tavaresa je potrebné pre tento druh pohonu nájsť strategického partnera v inej automobilke.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY