vytisknout velikost písma Peugeot RCZ je v ohrození, v plánoch pre neho nie je miesto

Peugeot RCZ je v ohrození, v plánoch pre neho nie je miesto

Šéf koncernu PSA Peugeot-Citroën Carlos Tavares plánuje radikálne orezať modelovú paletu celého koncernu, teda značiek Peugeot, Citroën a DS. Z pôvodných 45 áut chce zúžiť výber na 26 vozidiel vyrábaných na iba dvoch platformách.

Pre magazín Autocar tiež povedal, že sa chce zamerať na výrobu športových modelov postavených na mainstreamových vozidlách, čím sa skutočne sťahujú mračná nad inak celkom schopným kupé RCZ. Síce technicky vychádza z hatchbacku Peugeot 308, ale výroba samostatnej karosérie nie je lacná.

Navyše sa má vraj Peugeot zamerať na dokončenie vývoja modelov ako je 308 R a veľa času a investícií tiež prehltne rozjazd samostatnej značky DS, ktorá má posunúť techniku ​​Citroënu bližšie prémiovému segmentu.

Tavares tiež priznal, že čistý elektromobil veľmi nedáva zmysel a že chce uviesť na trh hlavne plug-in hybridy, ktoré majú u zákazníkov väčšiu šancu. Zároveň sa tiež vyjadril k novému hybridu na vzduch, teda technológiu HybridAir. Podľa Tavaresa je potrebné pre tento druh pohonu nájsť strategického partnera v inej automobilke.

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY