vytisknout velikost písma Peugeot predvádza v Brazílii koncepty 208 Urb a 208 Natural

Peugeot predvádza v Brazílii koncepty 208 Urb a 208 Natural

Na autosalón v Sao Paule sa dostavila aj automobilka Peugeot, ktorá sem priviezla okrem iného dva koncepty odvodené od hatchbacku 208. Obidva má na svedomí latinskoamerické Centro Stile of PSA Peugeot Citroën. 

"Prírodné" Peugeot 208 Natural údajne dostal mnoho dielov vyrobených z obnoviteľných materiálov alebo prírodných zdrojov. Auto používa napríklad minerálne pigmentové farby, na streche nájdete vrstvu vyrobenú z kameňa, niektoré časti sú vyrobené z uhlíkových vlákien získaných recykláciou častí pochádzajúcich z leteckého priemyslu, došlo samozrejme aj na kožu alebo bambus. Peugeot 208 Natural má byť doslova "experimentálne laboratórium skúmajúce nové riešenia". O pohon sa stará motor 1.5l Flex. 

Oproti tomu koncept 208 Urb je celkom obyčajné auto, ktoré dostalo doplnky tak, aby lepšie vyhovovalo mestskej mobilite. Okrem niekoľkých drobností (napríklad držiaku na dáždnik) je tým hlavným detailom elektrický bicykel na streche. Pod kapotou Peugeotu 208 Urb nájdete benzínovú tisícšesťstovku kombinovanú s automatickou prevodovkou.

peugeot_concept_6.jpgpeugeot_concept_1.jpgpeugeot_concept_4.jpgpeugeot_concept_5.jpgpeugeot_concept_3.jpgpeugeot_concept_2.jpgpeugeot_concept_7.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY