vytisknout velikost písma Peugeot Partner a Tepee dostali dotykový displej a úspornejšie motory

Na autosalóne v Alžírsku predstaví Peugeot faceliftovanú verziu obľúbenej malej dodávky a z nej odvodeného veľkopriestorového modelu.
Peugeot Partner a Tepee dostali dotykový displej a úspornejšie motory

Peugeot Partner a jeho osobné dvojča Partner Tepee dostali facelift. Hranatejší predok zodpovedá aktuálnemu dizajnovému slohu značky. Interiér si zachoval pôvodnú architektúru, na palubnej doske však pribudol veľký dotykový displej multimediálneho systému.

peugeot_par_2015_320_fr.jpgpeugeot_par_2015_325_fr.jpg
Exteriér sa zmenil viac než interiér, v kterom je hlavnou novinkou 7" dotykový displej

Vďaka nemu sa Partner Tepee naučil kamarátiť so smartfónmi - systém podporuje protokoly MirrorLink aj Carplay. Cez Bluetooth handsfree je možné komunikovať s hlasovým ovládaním telefónu, napríklad virtuálnou asistentkou Siri v iPhone.

Všetky motory vykazujú pokles emisií CO2 a teda aj spotreby - aspoň v homologizačnom meracom cykle. Najúspornejšou motorizáciou PARTNER Tepee je diesel 1.6 BlueHDI 100 ks emisiami CO2 109 g / km. K dispozícii je tiež zážihová tisícšesťstovka.

peugeot_par_2015_335_fr.jpgpeugeot_par_2015_336_fr.jpgPEUGEOT_PARTNERTEPEE_1502STYP010.jpg
Súčasťou rady Partner je aj úžitkový elektromobil Partner Electric

Modernizovaný Peugeot Partner aj Partner Tepee budú mať premiéru na autosalóne v... nie v Ženeve, ale v Alžírsku. Automobilka uvádza, že 27% všetkých Partnerov sa predá mimo Európy.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY