vytisknout velikost písma Peugeot Partner a Tepee dostali dotykový displej a úspornejšie motory

Na autosalóne v Alžírsku predstaví Peugeot faceliftovanú verziu obľúbenej malej dodávky a z nej odvodeného veľkopriestorového modelu.
Peugeot Partner a Tepee dostali dotykový displej a úspornejšie motory

Peugeot Partner a jeho osobné dvojča Partner Tepee dostali facelift. Hranatejší predok zodpovedá aktuálnemu dizajnovému slohu značky. Interiér si zachoval pôvodnú architektúru, na palubnej doske však pribudol veľký dotykový displej multimediálneho systému.

peugeot_par_2015_320_fr.jpgpeugeot_par_2015_325_fr.jpg
Exteriér sa zmenil viac než interiér, v kterom je hlavnou novinkou 7" dotykový displej

Vďaka nemu sa Partner Tepee naučil kamarátiť so smartfónmi - systém podporuje protokoly MirrorLink aj Carplay. Cez Bluetooth handsfree je možné komunikovať s hlasovým ovládaním telefónu, napríklad virtuálnou asistentkou Siri v iPhone.

Všetky motory vykazujú pokles emisií CO2 a teda aj spotreby - aspoň v homologizačnom meracom cykle. Najúspornejšou motorizáciou PARTNER Tepee je diesel 1.6 BlueHDI 100 ks emisiami CO2 109 g / km. K dispozícii je tiež zážihová tisícšesťstovka.

peugeot_par_2015_335_fr.jpgpeugeot_par_2015_336_fr.jpgPEUGEOT_PARTNERTEPEE_1502STYP010.jpg
Súčasťou rady Partner je aj úžitkový elektromobil Partner Electric

Modernizovaný Peugeot Partner aj Partner Tepee budú mať premiéru na autosalóne v... nie v Ženeve, ale v Alžírsku. Automobilka uvádza, že 27% všetkých Partnerov sa predá mimo Európy.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY