vytisknout velikost písma Peugeot Partner a Tepee dostali dotykový displej a úspornejšie motory

Na autosalóne v Alžírsku predstaví Peugeot faceliftovanú verziu obľúbenej malej dodávky a z nej odvodeného veľkopriestorového modelu.
Peugeot Partner a Tepee dostali dotykový displej a úspornejšie motory

Peugeot Partner a jeho osobné dvojča Partner Tepee dostali facelift. Hranatejší predok zodpovedá aktuálnemu dizajnovému slohu značky. Interiér si zachoval pôvodnú architektúru, na palubnej doske však pribudol veľký dotykový displej multimediálneho systému.

peugeot_par_2015_320_fr.jpgpeugeot_par_2015_325_fr.jpg
Exteriér sa zmenil viac než interiér, v kterom je hlavnou novinkou 7" dotykový displej

Vďaka nemu sa Partner Tepee naučil kamarátiť so smartfónmi - systém podporuje protokoly MirrorLink aj Carplay. Cez Bluetooth handsfree je možné komunikovať s hlasovým ovládaním telefónu, napríklad virtuálnou asistentkou Siri v iPhone.

Všetky motory vykazujú pokles emisií CO2 a teda aj spotreby - aspoň v homologizačnom meracom cykle. Najúspornejšou motorizáciou PARTNER Tepee je diesel 1.6 BlueHDI 100 ks emisiami CO2 109 g / km. K dispozícii je tiež zážihová tisícšesťstovka.

peugeot_par_2015_335_fr.jpgpeugeot_par_2015_336_fr.jpgPEUGEOT_PARTNERTEPEE_1502STYP010.jpg
Súčasťou rady Partner je aj úžitkový elektromobil Partner Electric

Modernizovaný Peugeot Partner aj Partner Tepee budú mať premiéru na autosalóne v... nie v Ženeve, ale v Alžírsku. Automobilka uvádza, že 27% všetkých Partnerov sa predá mimo Európy.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY