vytisknout velikost písma Peugeot Onyx je späť na scéne. Tentoraz ako štvordverový sedan Exalt

Peugeot Onyx je späť na scéne. Tentoraz ako štvordverový sedan Exalt

V roku 2012 sa na parížskom autosalóne prvýkrát predstavil koncept Peugeot Onyx. Veľmi zaujímavo vyzerajúca štúdia, ktorá vzbudila pozornosť okrem dizajnu aj použitými materiálmi, sa dočká pokračovateľa. Francúzska automobilka predstavuje štvordverový sedan Exalt.

Podrobnosti máme očakávať vo štvrtok 10. apríla, zatiaľ Peugeot uvádza, že Exalt je v podstate sedan odvodený od štúdie Onyx. Len pre pripomenutie, Onyx používa vo veľkej miere uhlíkové kompozity, časť karosérie je vykonaná v štýle "žraločej kože", niektoré diely sú vyrobené z nelakovanej medi. Tie ale podľa prvej fotky Exalt nemá. Štúdia navyše dostala okná používajúce plexisklo PMMA, palubná doska vznikla z recyklovaného papiera.

Najväčší rozdiel môžeme očakávať pri motore. Kým Onyx ponúkol naftový osemvalec s výkonom 600 koní, u novšieho konceptu tlačová správa sľubuje benzínový HYbrid4 s maximálnym výkonom 340 koní.

exalt.jpg
Foto: Peugeot

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY