vytisknout velikost písma Peugeot oficiálne uviedol na slovenský trh novú 108 a omladenú 508

Peugeot oficiálne uviedol na slovenský trh novú 108 a omladenú 508

Ako posledné z kolínskych trojčiat dorazil na Slovensko Peugeot 108. Francúzska automobilka ho oficiálne uviedla na slovenský trh ešte minulý týždeň. K dispozícii je trojdverová aj päťdverová verzia. Najdostupnejšie prevedenie stojí v uvádzacej cene 9 990 eur.

Peugeot bude u nás ponúkať svoj ​​kolínsky model v dvoch úrovniach výbavy. Allure a Top!. Základným motorom je litrové VTi s výkonom 51 kW kombinované s päťstupňovou manuálnou prevodovkou.

Silnejšiu alternatívu predstavuje tisícdvestovka PureTech (60 kW). Tá je dostupná od výbavy Allure za cenu 10 690 eur.

Spolu s novou generáciou Peugeotu 108 dorazil na slovenský trh aj modernizovaný Peugeot 508. Ten nesie inú masku chladiča, nové prvky výbavy (cúvaciu kameru, nový multimediálny systém, monitorovanie mŕtveho uhla) a motory, ktoré zvládnu normu Euro 6. Dôležitou novinkou je predovšetkým dvojliter BlueHDi naladený na 110 kW (150 k) alebo 132 kW (180 k).

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY