vytisknout velikost písma Peugeot oficiálne uviedol na slovenský trh novú 108 a omladenú 508

Peugeot oficiálne uviedol na slovenský trh novú 108 a omladenú 508

Ako posledné z kolínskych trojčiat dorazil na Slovensko Peugeot 108. Francúzska automobilka ho oficiálne uviedla na slovenský trh ešte minulý týždeň. K dispozícii je trojdverová aj päťdverová verzia. Najdostupnejšie prevedenie stojí v uvádzacej cene 9 990 eur.

Peugeot bude u nás ponúkať svoj ​​kolínsky model v dvoch úrovniach výbavy. Allure a Top!. Základným motorom je litrové VTi s výkonom 51 kW kombinované s päťstupňovou manuálnou prevodovkou.

Silnejšiu alternatívu predstavuje tisícdvestovka PureTech (60 kW). Tá je dostupná od výbavy Allure za cenu 10 690 eur.

Spolu s novou generáciou Peugeotu 108 dorazil na slovenský trh aj modernizovaný Peugeot 508. Ten nesie inú masku chladiča, nové prvky výbavy (cúvaciu kameru, nový multimediálny systém, monitorovanie mŕtveho uhla) a motory, ktoré zvládnu normu Euro 6. Dôležitou novinkou je predovšetkým dvojliter BlueHDi naladený na 110 kW (150 k) alebo 132 kW (180 k).

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY