vytisknout velikost písma Peugeot láka do Pekingu na svoju záhadnú štúdiu s dlhou kapotou

Značka Peugeot na blížiacom sa autosalóne v Pekingu predstaví úplne nový koncept. Tu je prvá ochutnávka.

Koncern PSA na februárovom autosalóne v Pekingu odhalí podobu novej koncepčnej štúdie štvordverového, športovo strihaného vozidla a uvoľnil k nej prvý záber, ktorý vám teraz prinášame. Podľa vyjadrenia výrobcu má vozidlo pokračovať v štýle delimitovanej radikálnej štúdie Peugeot Onyx predstavenej na minuloročnom autosalóne v Paríži. Možno by ste čakali istú spojitosť so sériovým sedanom Citroën DS 5LS. Ten bol oficiálne predstavený až tesne pred Vianocami a určený je výhradne pre Čínu, avšak línie naznačené prvou snímkou ​​naznačujú, že štúdia sedanu od Peugeotu bude z trochu iného cesta.

Peugeot Concept Peking prev.jpg
Pripravovaná štúdia Peugeotu pre nadchádzajúci autosalón v Pekingu

Novinka má byť 4 730 mm dlhá, ale len 1 310 mm vysoká, takže bude len o niečo kratšia než existujúci Peugeot 508, ale zároveň nižšia ako športový Peugeot RCZ. Auto má ponúknuť dostatok priestoru štvorčlennej posádke a jej batožine. Z doteraz jedinej snímky si všimneme predovšetkým krátkeho predného previsu, dlhej kapoty a strechy v štýle kupé, avšak múdrejší budeme až neskôr, kedy Peugeot dodá viac snímok a informácií.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY