vytisknout velikost písma Peugeot láka do Pekingu na svoju záhadnú štúdiu s dlhou kapotou

Značka Peugeot na blížiacom sa autosalóne v Pekingu predstaví úplne nový koncept. Tu je prvá ochutnávka.

Koncern PSA na februárovom autosalóne v Pekingu odhalí podobu novej koncepčnej štúdie štvordverového, športovo strihaného vozidla a uvoľnil k nej prvý záber, ktorý vám teraz prinášame. Podľa vyjadrenia výrobcu má vozidlo pokračovať v štýle delimitovanej radikálnej štúdie Peugeot Onyx predstavenej na minuloročnom autosalóne v Paríži. Možno by ste čakali istú spojitosť so sériovým sedanom Citroën DS 5LS. Ten bol oficiálne predstavený až tesne pred Vianocami a určený je výhradne pre Čínu, avšak línie naznačené prvou snímkou ​​naznačujú, že štúdia sedanu od Peugeotu bude z trochu iného cesta.

Peugeot Concept Peking prev.jpg
Pripravovaná štúdia Peugeotu pre nadchádzajúci autosalón v Pekingu

Novinka má byť 4 730 mm dlhá, ale len 1 310 mm vysoká, takže bude len o niečo kratšia než existujúci Peugeot 508, ale zároveň nižšia ako športový Peugeot RCZ. Auto má ponúknuť dostatok priestoru štvorčlennej posádke a jej batožine. Z doteraz jedinej snímky si všimneme predovšetkým krátkeho predného previsu, dlhej kapoty a strechy v štýle kupé, avšak múdrejší budeme až neskôr, kedy Peugeot dodá viac snímok a informácií.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY