vytisknout velikost písma Peugeot láka do Pekingu na svoju záhadnú štúdiu s dlhou kapotou

Značka Peugeot na blížiacom sa autosalóne v Pekingu predstaví úplne nový koncept. Tu je prvá ochutnávka.

Koncern PSA na februárovom autosalóne v Pekingu odhalí podobu novej koncepčnej štúdie štvordverového, športovo strihaného vozidla a uvoľnil k nej prvý záber, ktorý vám teraz prinášame. Podľa vyjadrenia výrobcu má vozidlo pokračovať v štýle delimitovanej radikálnej štúdie Peugeot Onyx predstavenej na minuloročnom autosalóne v Paríži. Možno by ste čakali istú spojitosť so sériovým sedanom Citroën DS 5LS. Ten bol oficiálne predstavený až tesne pred Vianocami a určený je výhradne pre Čínu, avšak línie naznačené prvou snímkou ​​naznačujú, že štúdia sedanu od Peugeotu bude z trochu iného cesta.

Peugeot Concept Peking prev.jpg
Pripravovaná štúdia Peugeotu pre nadchádzajúci autosalón v Pekingu

Novinka má byť 4 730 mm dlhá, ale len 1 310 mm vysoká, takže bude len o niečo kratšia než existujúci Peugeot 508, ale zároveň nižšia ako športový Peugeot RCZ. Auto má ponúknuť dostatok priestoru štvorčlennej posádke a jej batožine. Z doteraz jedinej snímky si všimneme predovšetkým krátkeho predného previsu, dlhej kapoty a strechy v štýle kupé, avšak múdrejší budeme až neskôr, kedy Peugeot dodá viac snímok a informácií.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY