vytisknout velikost písma Peugeot láka do Pekingu na svoju záhadnú štúdiu s dlhou kapotou

Značka Peugeot na blížiacom sa autosalóne v Pekingu predstaví úplne nový koncept. Tu je prvá ochutnávka.

Koncern PSA na februárovom autosalóne v Pekingu odhalí podobu novej koncepčnej štúdie štvordverového, športovo strihaného vozidla a uvoľnil k nej prvý záber, ktorý vám teraz prinášame. Podľa vyjadrenia výrobcu má vozidlo pokračovať v štýle delimitovanej radikálnej štúdie Peugeot Onyx predstavenej na minuloročnom autosalóne v Paríži. Možno by ste čakali istú spojitosť so sériovým sedanom Citroën DS 5LS. Ten bol oficiálne predstavený až tesne pred Vianocami a určený je výhradne pre Čínu, avšak línie naznačené prvou snímkou ​​naznačujú, že štúdia sedanu od Peugeotu bude z trochu iného cesta.

Peugeot Concept Peking prev.jpg
Pripravovaná štúdia Peugeotu pre nadchádzajúci autosalón v Pekingu

Novinka má byť 4 730 mm dlhá, ale len 1 310 mm vysoká, takže bude len o niečo kratšia než existujúci Peugeot 508, ale zároveň nižšia ako športový Peugeot RCZ. Auto má ponúknuť dostatok priestoru štvorčlennej posádke a jej batožine. Z doteraz jedinej snímky si všimneme predovšetkým krátkeho predného previsu, dlhej kapoty a strechy v štýle kupé, avšak múdrejší budeme až neskôr, kedy Peugeot dodá viac snímok a informácií.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY