vytisknout velikost písma Peugeot i-Cockpit: Takto budú vyzerať interiéry francúzskej značky

Peugeot prepracoval svoju víziu interiéru i-Cockpit. Novinkou je napríklad TFT displej namiesto analógových budíkov pred vodičom.
Peugeot i-Cockpit: Takto budú vyzerať interiéry francúzskej značky
Francúzska automobilka Peugeot predstavila víziu interiéru blízkej budúcnosti. Už podľa fotografií je zrejmé, že to nie je žiadny nereálny dizajnový úlet, ale úplne realizovateľná vec. Podľa všetkého sa novo poňatý interiér dostane do väčšiny pripravovaných modelov francúzskej značky.
Všetko sa točí okolo centrálneho prístrojového panelu, ktorý opúšťa klasické ručičkové analógové "budíky" a zavádza multifunkčný 12,3 "TFT displej. Je to podobný prístup, ktorý razí napríklad Audi so svojim multifunkčným displejom. Ten sme si mohli vyskúšať napríklad v Audi TT. Nový je aj centrálny dotykový displej s uhlopriečkou 8", ktorý slúži na ovládanie rádia, navigácie, telefónu a ďalších funkcií. Podľa automobilky má lepšiu grafiku, intuitívnejšie ovládanie a rýchlejšie reakcie. Podporuje tiež funkcie Android Auto, Apple CarPlay a MirrorLink. Nové je aj 3D zobrazenie navigácie na oboch displejoch.

197718020.jpg797252287.jpg

Z novo koncipovaného interiéru zmizlo niekoľko tlačidiel, väčšinu funkcií už ovládate len cez dotykový displej. Čudne malý volant v Peugeote zostane naďalej. Dokonca je ešte o 2 mm nižšie, aby nebránil výhľadu na hlavný prístrojový štít pred vodičom. Prvý automobil, ktorý dostane nový interiér i-Cockpit, bude zrejme crossover Peugeot 3008.
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY