vytisknout velikost písma Peugeot i-Cockpit: Takto budú vyzerať interiéry francúzskej značky

Peugeot prepracoval svoju víziu interiéru i-Cockpit. Novinkou je napríklad TFT displej namiesto analógových budíkov pred vodičom.
Peugeot i-Cockpit: Takto budú vyzerať interiéry francúzskej značky
Francúzska automobilka Peugeot predstavila víziu interiéru blízkej budúcnosti. Už podľa fotografií je zrejmé, že to nie je žiadny nereálny dizajnový úlet, ale úplne realizovateľná vec. Podľa všetkého sa novo poňatý interiér dostane do väčšiny pripravovaných modelov francúzskej značky.
Všetko sa točí okolo centrálneho prístrojového panelu, ktorý opúšťa klasické ručičkové analógové "budíky" a zavádza multifunkčný 12,3 "TFT displej. Je to podobný prístup, ktorý razí napríklad Audi so svojim multifunkčným displejom. Ten sme si mohli vyskúšať napríklad v Audi TT. Nový je aj centrálny dotykový displej s uhlopriečkou 8", ktorý slúži na ovládanie rádia, navigácie, telefónu a ďalších funkcií. Podľa automobilky má lepšiu grafiku, intuitívnejšie ovládanie a rýchlejšie reakcie. Podporuje tiež funkcie Android Auto, Apple CarPlay a MirrorLink. Nové je aj 3D zobrazenie navigácie na oboch displejoch.

197718020.jpg797252287.jpg

Z novo koncipovaného interiéru zmizlo niekoľko tlačidiel, väčšinu funkcií už ovládate len cez dotykový displej. Čudne malý volant v Peugeote zostane naďalej. Dokonca je ešte o 2 mm nižšie, aby nebránil výhľadu na hlavný prístrojový štít pred vodičom. Prvý automobil, ktorý dostane nový interiér i-Cockpit, bude zrejme crossover Peugeot 3008.
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY