vytisknout velikost písma Peugeot i-Cockpit: Takto budú vyzerať interiéry francúzskej značky

Peugeot prepracoval svoju víziu interiéru i-Cockpit. Novinkou je napríklad TFT displej namiesto analógových budíkov pred vodičom.
Peugeot i-Cockpit: Takto budú vyzerať interiéry francúzskej značky
Francúzska automobilka Peugeot predstavila víziu interiéru blízkej budúcnosti. Už podľa fotografií je zrejmé, že to nie je žiadny nereálny dizajnový úlet, ale úplne realizovateľná vec. Podľa všetkého sa novo poňatý interiér dostane do väčšiny pripravovaných modelov francúzskej značky.
Všetko sa točí okolo centrálneho prístrojového panelu, ktorý opúšťa klasické ručičkové analógové "budíky" a zavádza multifunkčný 12,3 "TFT displej. Je to podobný prístup, ktorý razí napríklad Audi so svojim multifunkčným displejom. Ten sme si mohli vyskúšať napríklad v Audi TT. Nový je aj centrálny dotykový displej s uhlopriečkou 8", ktorý slúži na ovládanie rádia, navigácie, telefónu a ďalších funkcií. Podľa automobilky má lepšiu grafiku, intuitívnejšie ovládanie a rýchlejšie reakcie. Podporuje tiež funkcie Android Auto, Apple CarPlay a MirrorLink. Nové je aj 3D zobrazenie navigácie na oboch displejoch.

197718020.jpg797252287.jpg

Z novo koncipovaného interiéru zmizlo niekoľko tlačidiel, väčšinu funkcií už ovládate len cez dotykový displej. Čudne malý volant v Peugeote zostane naďalej. Dokonca je ešte o 2 mm nižšie, aby nebránil výhľadu na hlavný prístrojový štít pred vodičom. Prvý automobil, ktorý dostane nový interiér i-Cockpit, bude zrejme crossover Peugeot 3008.
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY