vytisknout velikost písma Peugeot 508 upravený v štýle novej 308. Do predaja dorazí v septembri

Peugeot 508 upravený v štýle novej 308. Do predaja dorazí v septembri

Aktuálne vlajková loď automobilky Peugeot sa predstavila v roku 2010, takže nastal najvyšší čas na facelift. Ten bol predstavený práve dnes a v podstate upravuje model 508 podľa novej 308. Prepracovaný je dizajn, vnútri očakávajte nový multimediálny systém a pod kapotou motory plniace normu Euro 6.

Nový dizajn sa týka kompletne celej prednej časti vrátane kapoty. Sedan dostal tiež upravené zadné svetlá a zadný nárazník. Všetky zmeny prebehli tak, aby výsledok vzhľadovo zapadal do súčasnej ponuky automobilky Peugeot.

V interiéri hľadajte jednu zásadnú novinku, a síce multimediálny systém so sedempalcovým displejom. Aj ten poznáme z Peugeotu 308. Jeho inštalácia priniesla zrušenie ovládačov umiestnených za radiacou pákou. Na ich mieste sa u modernizovanej verzie objavuje malá priehradka.

Najpodstatnejšie novinky sa týkajú motorizácii. Miesto pôvodného štvorvalca 1.6 THP (156 k) prichádza rovnako objemná verzia naladená na 165 koní. U dieselov si pod kapotou 508 odbili svoju premiéru jednotky rady BlueHDI. Dvojlitre sa budú ponúkať v prevedení disponujúcom hodnotou 150 alebo 180 koní.

Predaj modernizovaného Peugeotu 508 bude zahájený 10. septembra, v januári budúceho roka sa dočkajú aj čínski zákazníci.

peugeot_508_01.jpgpeugeot_508_03.jpgpeugeot_508_04.jpgpeugeot_508_05.jpgpeugeot_508_06.jpgpeugeot_508_10.jpgpeugeot_508_11.jpgpeugeot_508_12.jpgpeugeot_508_13.jpgpeugeot_508_02.jpgpeugeot_508_14.jpgpeugeot_508_08.jpgpeugeot_508_09.jpg
Foto: Peugeot

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY