vytisknout velikost písma Peugeot 508 upravený v štýle novej 308. Do predaja dorazí v septembri

Peugeot 508 upravený v štýle novej 308. Do predaja dorazí v septembri

Aktuálne vlajková loď automobilky Peugeot sa predstavila v roku 2010, takže nastal najvyšší čas na facelift. Ten bol predstavený práve dnes a v podstate upravuje model 508 podľa novej 308. Prepracovaný je dizajn, vnútri očakávajte nový multimediálny systém a pod kapotou motory plniace normu Euro 6.

Nový dizajn sa týka kompletne celej prednej časti vrátane kapoty. Sedan dostal tiež upravené zadné svetlá a zadný nárazník. Všetky zmeny prebehli tak, aby výsledok vzhľadovo zapadal do súčasnej ponuky automobilky Peugeot.

V interiéri hľadajte jednu zásadnú novinku, a síce multimediálny systém so sedempalcovým displejom. Aj ten poznáme z Peugeotu 308. Jeho inštalácia priniesla zrušenie ovládačov umiestnených za radiacou pákou. Na ich mieste sa u modernizovanej verzie objavuje malá priehradka.

Najpodstatnejšie novinky sa týkajú motorizácii. Miesto pôvodného štvorvalca 1.6 THP (156 k) prichádza rovnako objemná verzia naladená na 165 koní. U dieselov si pod kapotou 508 odbili svoju premiéru jednotky rady BlueHDI. Dvojlitre sa budú ponúkať v prevedení disponujúcom hodnotou 150 alebo 180 koní.

Predaj modernizovaného Peugeotu 508 bude zahájený 10. septembra, v januári budúceho roka sa dočkajú aj čínski zákazníci.

peugeot_508_01.jpgpeugeot_508_03.jpgpeugeot_508_04.jpgpeugeot_508_05.jpgpeugeot_508_06.jpgpeugeot_508_10.jpgpeugeot_508_11.jpgpeugeot_508_12.jpgpeugeot_508_13.jpgpeugeot_508_02.jpgpeugeot_508_14.jpgpeugeot_508_08.jpgpeugeot_508_09.jpg
Foto: Peugeot

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY