vytisknout velikost písma Peugeot 508 upravený v štýle novej 308. Do predaja dorazí v septembri

Peugeot 508 upravený v štýle novej 308. Do predaja dorazí v septembri

Aktuálne vlajková loď automobilky Peugeot sa predstavila v roku 2010, takže nastal najvyšší čas na facelift. Ten bol predstavený práve dnes a v podstate upravuje model 508 podľa novej 308. Prepracovaný je dizajn, vnútri očakávajte nový multimediálny systém a pod kapotou motory plniace normu Euro 6.

Nový dizajn sa týka kompletne celej prednej časti vrátane kapoty. Sedan dostal tiež upravené zadné svetlá a zadný nárazník. Všetky zmeny prebehli tak, aby výsledok vzhľadovo zapadal do súčasnej ponuky automobilky Peugeot.

V interiéri hľadajte jednu zásadnú novinku, a síce multimediálny systém so sedempalcovým displejom. Aj ten poznáme z Peugeotu 308. Jeho inštalácia priniesla zrušenie ovládačov umiestnených za radiacou pákou. Na ich mieste sa u modernizovanej verzie objavuje malá priehradka.

Najpodstatnejšie novinky sa týkajú motorizácii. Miesto pôvodného štvorvalca 1.6 THP (156 k) prichádza rovnako objemná verzia naladená na 165 koní. U dieselov si pod kapotou 508 odbili svoju premiéru jednotky rady BlueHDI. Dvojlitre sa budú ponúkať v prevedení disponujúcom hodnotou 150 alebo 180 koní.

Predaj modernizovaného Peugeotu 508 bude zahájený 10. septembra, v januári budúceho roka sa dočkajú aj čínski zákazníci.

peugeot_508_01.jpgpeugeot_508_03.jpgpeugeot_508_04.jpgpeugeot_508_05.jpgpeugeot_508_06.jpgpeugeot_508_10.jpgpeugeot_508_11.jpgpeugeot_508_12.jpgpeugeot_508_13.jpgpeugeot_508_02.jpgpeugeot_508_14.jpgpeugeot_508_08.jpgpeugeot_508_09.jpg
Foto: Peugeot

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY