vytisknout velikost písma Peugeot 508 RXH už nutne nemusí byť hybrid. Prichádza klasický dvojliter

Peugeot 508 RXH už nutne nemusí byť hybrid. Prichádza klasický dvojliter

Peugeot vstúpil v roku 2012 do kategórie Allroad s modelom 508 RXH. Okrem klasických záležitostí typu karosérie kombi, vyššieho podvozku alebo väčšieho množstva plastu sa s týmto vozidlom neoddeliteľne spájala ešte jedna špecialita - systém HYbrid4. Ak ste chceli RXH s klasickým motorom, mali ste až do dnešných dní smolu. 

Francúzska automobilka však v rámci faceliftu modelu 508 rozšírila ponuku motorizácií pre RXH o klasický diesel. Pod kapotou je dvojliter BlueHDI disponujúci výkonom 133 kW (180 koní) a kombinovaný so šesťstupňovou automatickou prevodovkou. 

V porovnaní s hybridným RXH sa líši spotreba v kombinovanej prevádzke 0,6 l/100 km, v šprinte na 100 km/h je novinka pomalšia iba o jednu desatinu sekundy a maximálna rýchlosť činí 220 km/h (hybrid sa rozbehne na 213 km / h). 

Nové RXH vyjde na 35 758 eur, hybridné prevedenie stojí 37 904 eur. Ak si teraz myslíte, že má klasická verzia oproti hybridu na svojej strane všetky tromfy, jeden problém tu predsa len je. Musíte sa rozlúčiť s pohonom všetkých kolies. Kvôli dosť nešťastne pracujúcej robotizovanej prevodovke v hybride to ale napriek tomu za úvahu určite stojí. 

Predaj novej verzie Peugeotu 508 RXH bude zahájený už o pár dní.

rxh_2.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY