vytisknout velikost písma Peugeot 408 sedan: poznáme jeho podobu zo všetkých strán!

Do éteru práve unikol druhý záber, ktorý tentoraz ukazuje zadok pripravovanej novinky.

Pozajtra bude na autosalóne v Pekingu oficiálne odhalený nový sedan Peugeot 408, ale už teraz sa môžete pozrieť na zábery zachytávajúce biely automobil úplne bez maskovania. Ide o čínske prevedenie tohto modelu, to európske by sa mohlo objaviť na jesennom autosalóne v Paríži. Možno predpokladať, že čínska a európska verzia sa príliš líšiť nebudú, no je pravdepodobné, že tá európska bude spadať do radu Peugeot 308.

Peugeot 408 sedan prev2.jpgPeugeot 408 sedan prev1.jpg
Peugeot 408 sedan sa zrejme v Európe objaví ako súčasť rady 308

Predok vozidla pre Čínu dostal upravenú masku chladiča a nový nárazník, najväčšie zmeny na vás samozrejme čakajú vzadu. Zadný pár dverí bol upravený a zadný previs predĺžený do štýlu trojpriestorovej karosérie. Podvozok bude zhodný s hatchbackom a kombíkom (platforma EMP2) a v Číne bude sedan 408 vyrábaný v továrni Dongfeng-PSA. K dispozícii tam budú atmosféricky plnené štvorvalce 1,6 l/82 kW a 1,8 l/104 kW a preplňovaný 1,6 THP/121 kW. V európskej variante sa určite objaví nový zážihový trojvalec 1,2 l s výkonom 96 kW.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY