vytisknout velikost písma Peugeot 308 SW na slovenskom trhu, začína na sume 14 990 eur

Peugeot 308 SW na slovenskom trhu, začína na sume 14 990 eur

Peugeot 308 SW (kombi) oficiálne vstupuje na slovenský trh. Francúzska značka zverejnila cenníky, podľa ktorých sa uvádzacia cena dostane pod hranicu 15 tisíc eur.

Za 14 990 eur Peugeot ponúka model 308 SW s motorom 1.2 THP (110 k), manuálnou päťstupňovou prevodovkou a výbavou Access. Tá obsahuje kompletnú výstroj nafukovacími vakmi, denné LED svetlá, manuálnu klimatizáciu alebo rádio so štyrmi reproduktormi, prehrávačom CD a podporou MP3.

Jedinou ďalšou motorizáciou dostupnú vo výbave Access je 1.6 HDI 92 k za 16 090 eur. Pri ostatných pohonných jednotkách sa už musíte rozhodovať medzi stupňami Active a Allure. Najdrahšou ponúkanú verziou je 2.0 BlueHDi 150 k Allure s automatickou prevodovkou za 25 040 eur.

Najvyššia výbava obsahuje v štandarde okrem iného LED predné svetlomety, 16-palcové zliatinové kolesá, LED osvetlenie interiéru, športové sedadlá, elektricky sklopné zrkadlá alebo koľajnice v batožinovom priestore. A k tomu samozrejme prvkov výbavy Active: Bluetooth, dvojzónovú klimatizáciu atď.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY