vytisknout velikost písma Peugeot 308 SW na slovenskom trhu, začína na sume 14 990 eur

Peugeot 308 SW na slovenskom trhu, začína na sume 14 990 eur

Peugeot 308 SW (kombi) oficiálne vstupuje na slovenský trh. Francúzska značka zverejnila cenníky, podľa ktorých sa uvádzacia cena dostane pod hranicu 15 tisíc eur.

Za 14 990 eur Peugeot ponúka model 308 SW s motorom 1.2 THP (110 k), manuálnou päťstupňovou prevodovkou a výbavou Access. Tá obsahuje kompletnú výstroj nafukovacími vakmi, denné LED svetlá, manuálnu klimatizáciu alebo rádio so štyrmi reproduktormi, prehrávačom CD a podporou MP3.

Jedinou ďalšou motorizáciou dostupnú vo výbave Access je 1.6 HDI 92 k za 16 090 eur. Pri ostatných pohonných jednotkách sa už musíte rozhodovať medzi stupňami Active a Allure. Najdrahšou ponúkanú verziou je 2.0 BlueHDi 150 k Allure s automatickou prevodovkou za 25 040 eur.

Najvyššia výbava obsahuje v štandarde okrem iného LED predné svetlomety, 16-palcové zliatinové kolesá, LED osvetlenie interiéru, športové sedadlá, elektricky sklopné zrkadlá alebo koľajnice v batožinovom priestore. A k tomu samozrejme prvkov výbavy Active: Bluetooth, dvojzónovú klimatizáciu atď.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY