vytisknout velikost písma Peugeot 308 R HYbrid: Francúzska raketa dorazila do Šanghaja

Peugeot 308 R HYbrid: Francúzska raketa dorazila do Šanghaja

Ďalšia zo zaujímavých premiér autosalónu v Šanghaji je Peugeot 308 R HYbrid. Dôkladne priostrený francúzsky hatchback aktuálne ukazuje, čoho všetkého je táto automobilka schopná. Opäť ide o hybridný automobil a jeho celkový výkon dosahuje na rovných päť stoviek koní.

Peugeot 308 R HYbrid dostal dvojfarebnú karosériu tak, ako už sme to videli skôr na iných autosalónoch. Dôkladne prepracované sú obidva nárazníky, vzadu nájdeme ešte decentný strešný spojler a naznačený difúzor. Výraznejšie koncovky výfuku Peugeot zo svojho diela vynechal.

Hybridný systém kombinuje benzínový štvorvalec s objemom 1,6 litra (270 k) s dvojicou elektromotorov, keď každý má 115 koní. Jeden elektromotor pomáha spaľovacej jednotke s pohonom prednej nápravy, ten druhý obstaráva úplne nezávisle zadnú nápravu. V najostrejšom režime je tento systém schopný vyprodukovať okrem spomínaného výkonu až 730 Nm a francúzsky hatchback vystrelí na stovku za menej ako štyri sekundy.

308r_1.JPG308r_2.JPG308r_3.JPG308r_4.JPG308r_5.JPG308r_7.JPG308r_8.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY