vytisknout velikost písma Peugeot 308 GTi pristihnutý pri testoch

Peugeot 308 GTi pristihnutý pri testoch

Nová generácia Peugeotu 308 sa začína predávať a vo francúzskej automobilke sa hneď hovorí o ďalších variantoch. Spoločnosť klasickému hatchbacku robil už na výstavisku koncept 308 R, ktorý by mal dostať výkon presahujúci 270 koní. Aby nebola priepasť medzi štandardnou a touto variantou príliš veľká, dorazí budúci rok ešte stredne športová verzia GTi.

U tej sa očakáva výkon pohybujúci sa okolo 200 koní, ktorý bude mať na svedomí preplňovaná benzínová jedna-šestka THP. Na svete už sú prvé zábery zachytávajúce túto novinku pri testoch. Prišli s nimi napríklad kolegovia z austrálskeho Car Advice. Ako je vidieť, veľa radikálneho sa udialo (ak teda nejde o súčasť maskovania).

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY