vytisknout velikost písma Peugeot 208 má za sebou facelift. Malý volant mu ale zostal

Peugeot 208 má za sebou facelift. Malý volant mu ale zostal

V Ženeve sa ukáže omladený Peugeot 208, ale ak ste čakali, až automobilka Peugeot vymení volant, nedočkali ste sa. Síce je teraz potiahnutý kožou, ale stále je neergonomicky malý a nebude cez neho vidieť na prístroje.

208_1502STYP002.jpg208_1502STYP003.jpg208_1502STYP005.jpgZmeny sú vskutku kozmetické, ale pod kapotou sú nové aj úspornejšie motory a rozšírili sa možnosti konektivity a výbava

Zmeny na dizajne sú len kozmetické. Predovšetkým sa rozširovala výbava a hlavne možnosti konektivity, po novom napríklad môžete zobrazovať aplikácie zo smartfónu na displeji v aute. Predaj faceliftovanej verzie začne v júni 2015.

Pokiaľ ide o motory, pod kapotou nájdete štvorvalec 1.6 THP o výkonoch 165 alebo 208 koní vo vrcholnej verzii 208 GTI. Avšak tie asi nebudú patriť k hlavným ťahúňom predajov.

Naftový štvorvalec 1.6 HDI, alebo BlueHDI, ako ho pomenúva Peugeot, má výkony 75, 100 a 120 koní. Jeho spotreba sa v ekoverzii dostane na tri litre na 100 km.

V ponuke sú tiež trojvalce. Základný litrový trojvalec má 68 koní a optimalizovanú spotrebu i emisie, nad ním je trojvalec 1,2 l s výkonom 82 koní, ku ktorému môžete mať automat a po novom je v ponuke trojvalec 1,2 l s preplňovaním, ktorý posiela na predné kolesá 110 koní cez päťstupňový manuál alebo šesťstupňový automat.

208_1502STYP003B.jpg208_1502STYP001B.jpg208_1502STYP002B.jpg208_1502STYP004.jpg208_1502STYP001.jpg208_1502STYP005N.jpg

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY