vytisknout velikost písma Peugeot 208 má za sebou facelift. Malý volant mu ale zostal

Peugeot 208 má za sebou facelift. Malý volant mu ale zostal

V Ženeve sa ukáže omladený Peugeot 208, ale ak ste čakali, až automobilka Peugeot vymení volant, nedočkali ste sa. Síce je teraz potiahnutý kožou, ale stále je neergonomicky malý a nebude cez neho vidieť na prístroje.

208_1502STYP002.jpg208_1502STYP003.jpg208_1502STYP005.jpgZmeny sú vskutku kozmetické, ale pod kapotou sú nové aj úspornejšie motory a rozšírili sa možnosti konektivity a výbava

Zmeny na dizajne sú len kozmetické. Predovšetkým sa rozširovala výbava a hlavne možnosti konektivity, po novom napríklad môžete zobrazovať aplikácie zo smartfónu na displeji v aute. Predaj faceliftovanej verzie začne v júni 2015.

Pokiaľ ide o motory, pod kapotou nájdete štvorvalec 1.6 THP o výkonoch 165 alebo 208 koní vo vrcholnej verzii 208 GTI. Avšak tie asi nebudú patriť k hlavným ťahúňom predajov.

Naftový štvorvalec 1.6 HDI, alebo BlueHDI, ako ho pomenúva Peugeot, má výkony 75, 100 a 120 koní. Jeho spotreba sa v ekoverzii dostane na tri litre na 100 km.

V ponuke sú tiež trojvalce. Základný litrový trojvalec má 68 koní a optimalizovanú spotrebu i emisie, nad ním je trojvalec 1,2 l s výkonom 82 koní, ku ktorému môžete mať automat a po novom je v ponuke trojvalec 1,2 l s preplňovaním, ktorý posiela na predné kolesá 110 koní cez päťstupňový manuál alebo šesťstupňový automat.

208_1502STYP003B.jpg208_1502STYP001B.jpg208_1502STYP002B.jpg208_1502STYP004.jpg208_1502STYP001.jpg208_1502STYP005N.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY