vytisknout velikost písma Peugeot 208 má za sebou facelift. Malý volant mu ale zostal

Peugeot 208 má za sebou facelift. Malý volant mu ale zostal

V Ženeve sa ukáže omladený Peugeot 208, ale ak ste čakali, až automobilka Peugeot vymení volant, nedočkali ste sa. Síce je teraz potiahnutý kožou, ale stále je neergonomicky malý a nebude cez neho vidieť na prístroje.

208_1502STYP002.jpg208_1502STYP003.jpg208_1502STYP005.jpgZmeny sú vskutku kozmetické, ale pod kapotou sú nové aj úspornejšie motory a rozšírili sa možnosti konektivity a výbava

Zmeny na dizajne sú len kozmetické. Predovšetkým sa rozširovala výbava a hlavne možnosti konektivity, po novom napríklad môžete zobrazovať aplikácie zo smartfónu na displeji v aute. Predaj faceliftovanej verzie začne v júni 2015.

Pokiaľ ide o motory, pod kapotou nájdete štvorvalec 1.6 THP o výkonoch 165 alebo 208 koní vo vrcholnej verzii 208 GTI. Avšak tie asi nebudú patriť k hlavným ťahúňom predajov.

Naftový štvorvalec 1.6 HDI, alebo BlueHDI, ako ho pomenúva Peugeot, má výkony 75, 100 a 120 koní. Jeho spotreba sa v ekoverzii dostane na tri litre na 100 km.

V ponuke sú tiež trojvalce. Základný litrový trojvalec má 68 koní a optimalizovanú spotrebu i emisie, nad ním je trojvalec 1,2 l s výkonom 82 koní, ku ktorému môžete mať automat a po novom je v ponuke trojvalec 1,2 l s preplňovaním, ktorý posiela na predné kolesá 110 koní cez päťstupňový manuál alebo šesťstupňový automat.

208_1502STYP003B.jpg208_1502STYP001B.jpg208_1502STYP002B.jpg208_1502STYP004.jpg208_1502STYP001.jpg208_1502STYP005N.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY