vytisknout velikost písma Personálne zemetrasenie vo VW pokračuje, znovu sa dotýka aj Škody

Personálne zemetrasenie vo VW pokračuje, znovu sa dotýka aj Škody

Technickým riaditeľom Volkswagen Group sa stal Francisco Javier Garcia Sanz. Päťdesiatosemročný manažér nahradí vo funkcii Heinza-Jakoba Neusser, ktorý bol suspendovaný v reakcii na aféru Dieselgate. Sanz pracuje vo Volkswagene už od polovice 90. rokov, od roku 2002 bol hlavným prokuristom celej skupiny.

Nového technického riaditeľa však dostala nielen skupina Volkswagen, ale aj samotná značka. Túto úlohu prevezme Frank Welsch, ktorý od roku 2012 zastáva rovnakú pozíciu v Škode Auto. Kto ho v Mladej Boleslavi nahradí, zatiaľ nevieme.

V súvislosti s kauzou Diesegate prebehol v koncerne už celý rad personálnych zmien, od tých úplne najvyšších miest až po vedenie Škody.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY