vytisknout velikost písma Päťročnica Alfy Romeo: Budú tri SUV, veľký sedan aj špeciality

Päťročnica Alfy Romeo: Budú tri SUV, veľký sedan aj špeciality

Talianska automobilka Alfa Romeo predniesla svoj upravený plán na ďalších päť rokov. Vzhľadom k neistej situácii na niektorých trhoch sa teraz nebude toľko míňať za vývoj a jednotlivé projekty sa odsúvajú k roku 2018. Zredukuje sa aj sľubovaný rad ôsmich až desiatich rôznych modelov na štyri alebo päť technicky podobných áut.

Alfa Romeo si chce poistiť prípadné výkyvy na trhu, modernizovať servisnú a dealerskú sieť a usadiť sa na nových trhoch, napríklad v USA. Napriek tomu sa nové modely pripravujú. Zásadnou novinkou bude príchod modelu Alfa Romeo Giulia na trh v tomto roku.

V roku 2017 má doraziť sľubované SUV, ďalšie dva crossovery by sme mali vidieť do roku 2020. Medzi rokmi 2018 a 2020 je v pláne aj veľký sedan nahrádzajúci Alfu Romeo 166. Na jeho základoch by mohlo vzniknúť aj luxusné kupé. A chystá sa samozrejme aj nástupca hatchbacku Giulietta.

Aby toho nebolo málo, plán počíta aj s dvojicou špeciálnych modelov, čo by mohlo byť pokračovanie série 4C a tiež nástupcu väčšieho kupé a roadsteru Alfa Romeo 8C.

Cieľovými trhmi pre Alfu Romeo sú európske štáty a Severná Amerika. V Číne by Alfa doplácala na obmedzenie dovozu a vysoké dane.

alfa.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY