vytisknout velikost písma Päť najzaujímavejších športových modelov zo Ženevy. Hlasujte!

Vybrali sme pre vás päť najpôsobivejších ženevských premiér na poli športových automobilov. Ktorý z nich je tým vaším favoritom?
Päť najzaujímavejších športových modelov zo Ženevy. Hlasujte!

Audi TT quattro sport

Tento koncept zatienil premiéru novej generácie Audi TT. Má totiž prakticky zhodnú techniku ​​a veľmi podobný dizajn, ale to najdôležitejšie sa skrýva pod jeho kapotou: prakticky sériový štvorvalec 2,0 TFSI, avšak naladený na 420 koní (309 kW) a krútiaci 450 Nm prenášaný na kolesá oboch náprav.

G140005_medium.jpgG140006_medium.jpgG140017_medium.jpg
Audi TT quattro sport je takmer rovnaké ako nové Audi TT, len o mnoho, o mnoho rýchlejšie...

Honda Civic Type-R

Dvojlitrový štvorvalec dopovaný turbodúchadlom má v tomto japonskom prevedení dosahovať výkon "cez 280 koní", ale krútiaci moment bude prenášaný len na kolesá prednej nápravy. V rozsiahlom bodykite vyniká obzvlášť enormné krídlo na zadnej časti, a dokonca hosťuje časti zadných svetiel.

_DSC0286.JPG_DSC0288.JPG_DSC0293.JPG
Honda Civic Type-R: to krídlo proste neprehliadnete...

Koenigsegg One:1

Toto auto je ešte omnoho brutálnejšie, než vyzerá: jeho dvojnásobne preplňovaný osemvalec 5,0 l dosahuje výkon 1 360 koní, teda rovných 1 000 kW! Najvyššia rýchlosť tohto málosérioveho monštra presiahne 440 km/h, pričom aj na bežných pneumatikách vraj zvládne priečne zrýchlenie až 2 g...

_DSC0088.JPG_DSC0094.JPG_DSC0096.JPG
S niečím takto brutálnym, napriek tomu po všetkých stránkach vyváženým, sa mnohokrát za svoj ​​život nestretnete

Lamborghini Huracan LP 610-4

Nový Huracan má v odbyte nadviazať na Gallardo, najpredávanejší model značky Lamborghini v jej dejinách. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 3,2 s a z 0 na 200 km/h za 9,9 s by k tomu pri spotrebe 12,5 l/100 km mohlo stačiť, čo myslíte?

Huracan 1.jpgHuracan 3.jpgHuracan 2.jpg
Nový Huracan má nadviazať na víťazné ťaženie Gallarda. Vybavený je k tomu dobre...

Maserati Alfieri

V abecednom poradí posledná, napriek tomu podľa mnohých hlavná hviezda tohtoročného ženevského autosalónu: to je štúdia Maserati Alfieri. Stojí na mechanických skupinách sériového GranTurismo MC Stradale, pripomína 100. výročie založenia značky a v dizajne svojej karosérie i jej interiéri brilantným štýlom kombinuje to najlepšie z tradícií s modernými trendmi a ... vlastným názorom.

_DSC0581.JPG_DSC0587.JPG_DSC0596.JPG
Maserati Alfieri je podľa mnohých vôbec najžiarivejšou hviezdou tohtoročného autosalónu v Ženeve

 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY