vytisknout velikost písma Päť dôvodov, prečo nám bude chýbať starý Top Gear

Televízna show Top Gear po odchode hlavných protagonistov už zrejme nikdy nebude rovnaká ako predtým.
Päť dôvodov, prečo nám bude chýbať starý Top Gear

Ak sledujete dianie okolo slávnej televíznej show Top Gear, určite viete, že trojica moderátorov Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May sa už na tvorbe nepodiela. Po dvadsiatich dvoch epizódach a trinástich rokoch tak skončila jedna veľká kapitola Top Gear.

Vybrali sme päť ukážok, ktoré snáď jasne demonštrujú, čo robilo Top Gear Top Gearom.

Šialené zbytočnosti

K Top Gearu patrila vždy prehliadka nezmyslov, hlavne keď to nejako súviselo s autami a niekoho to naštvalo. Dôležité je postaviť niečo, čo mrhá prírodnými zdrojmi, vypúšťa emisie a robí rámus. A tak si nechal Jeremy Clarkson postaviť osemvalcový mixér. Fungoval? No to si píšte!

Ničnehovoriace závody

Preč s konzumnými porovnávacími testami, ktoré nemajú víťaza ani porazených a v ktorých je všetko zoradené do tabuľky... Neboli by lepšie napríklad preteky medzi Bugatti Veyron a stíhačkou Eurofighter Typhoon? Síce sa nedozvieme, kto má menšiu spotrebu, väčší kufor a viac simply clever riešenie, ale bavíme sa. Takéto veci sa skrátka robia, keď máte takmer neobmedzený rozpočet.

Politická nekorektnosť

Predovšetkým prostoreký Jeremy Clarkson si urobil veľa nepriateľov, ale ešte viac fanúšikov, práve svojimi ústami. Kritizoval zlé autá, robil si srandu z krajín a národov a nebál sa urážať určité skupiny ľudí odlišného názoru. Bude nový Top Gear tiež takto nekorektný a útočný?

Urážky celých národov

Od Top Gearu to schytali snáď okrem Nepálcov úplne všetci. Skutočne by bolo lepšie sa opýtať, koho Top Gear neurazil, pretože to by vydalo na oveľa kratší zoznam.

Legendárny je špeciál zo Spojených štátov, kedy si moderátori pomaľovali autá urážlivými nápismi útočiaciami na presvedčenia ortodoxných Američanov. Myslíte si, že ten atak dedinčanov na štáb Top Gear kdesi v Alabame bol nahraný? Všetci z Top Gearu prisahajú, že nebol...

Deštrukcia karavanov

K obľúbeným kratochvílam Top Gear patrilo samozrejme ničenie karavanov, nenávidenej cestnej buriny a nákazy, ktorá každé leto zamorí cesty. Poslednou dobou sa v Top Geare ešte spustila nenávisť voči cyklistom a vodičom Peugeotov, ale tie nemôžete len tak vyhadzovať do vzduchu alebo ich prechádzať tankom...

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY