vytisknout velikost písma Parížskych TOP 10: Ktoré novinky vás zaujali najviac?

Parížskych TOP 10: Ktoré novinky vás zaujali najviac?

Druhý novinársky deň parížskeho autosalónu je minulosťou. Množstva naozajstných prekvapení sme sa nedočkali, ale noviniek určite málo nebolo. Počas veľmi krátkej doby sme sa vám pokúsili naservírovať všetko podstatné, čo nás na autosalóne zaujalo. Výsledkom je cez päťdesiat článkov napísaných počas dvoch dní. Keby vám náhodou niečo uniklo, určite to nájdete v sekcii venovanej špeciálne tohtoročnému autosalónu v Paríži.

PARÍŽ 2014

A čo zaujalo najviac vás? Tu je prehľad desiatich najčítanejších modelov. Prekvapenie nečakajte, najviac zaujala nová Fabia a Fabia Combi. Nasledujú novinky z dielne automobilky Volkswagen a až piate miesto patrí prvé nekoncernovej značke (Hyundai i20). Tie sme v našich štatistikách vlastne našli medzi TOP 10 len tri. Okrem Hyundaiu to je ešte ôsma Dacia a deviate Volvo.

Audi TT Sportback - 10. nejčtenější vůz.jpgVolvo XC90 - 9. nejčtenější automobil.jpgDacia Dokker Stepway - 8. nejčtenější vůz.jpgVW XL Sport - 7. nejčtenější automobil.jpgLamborghini Asterion - 6. nejčtenější automobil.jpgHyundai i20 - 5. nejčtenější automobil.jpgVW Golf Alltrack - třetí nejčtenější automobil.jpgVW Passat - třetí nejčtenější automobil.jpgŠkoda Fabia Combi - druhý nejčtenější vůz.jpgŠkoda Fabia - 1. nejčtenější automobil.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY