vytisknout velikost písma Parížska premiéra aj pre Ferrari 458 Speciale Aperta

Parížska premiéra aj pre Ferrari 458 Speciale Aperta

Nové Ferrari 458 Speciale Aperta sme si už predstavili pred autosalónom, teraz sme si ho mohli prezrieť detailne. Naživo vyzerá nové veľmi špeciálne Ferrari úplne úžasne a až pri pohľade zblízka vyniknú všetky tie detaily, ako napríklad premyslené výduchy nad prednými kolesami, ktoré pomáhajú znižovať vztlak a tým zlepšovať rýchlosť odozvy na prednej náprave.

Ferrari 458 Speciale Aperta (aperta znamená v taliančine "otvorený") vychádza z ostrejšieho modelu a aj keď hliníková pevná strecha, ktorá sa zloží za 14 sekúnd, so všetkými nevyhnutnými výstuhami pridala 50 kg hmotnosti, stále je s 1340 kg toto Ferrari celkom ľahká váha.

Tradičný atmosférický osemvalec 4,5 litra vyvinie výkon 445 kW (605 koní) v 9000 ot./min. a krútiaci moment 540 Nm v 6000 ot./min. Na stovku sa dostane za tri sekundy rovnako ako uzavretý model, ale na 200 km/h zrýchli o 0,4 sekundy pomalšie, teda za 9,5 sekundy.

Ferrari vyrobí len 499 kusov tohto roadstera. Vedľa neho bol na stánku automobilky, hneď za stolíkom s obrúskami na utieranie slín, vidieť aj súčasný vrcholný cestný dvanásťvalcový model F12 Berlinetta (iste, ak nepočítame LaFerrari) a tiež oturbená California T.

_D4S0735.jpg_D4S0743.jpg_D4S0778.jpg0ed66a90-2cdc-0132-51ef-00163e17fa4b.jpg20b35750-2cdc-0132-51f4-00163e17fa4b.jpg2bf8c830-2cdc-0132-51f5-00163e17fa4b.jpgIMG_4380.JPGIMG_4381.JPGIMG_4383.JPGMax (69).jpgMax (70).jpgMax (71).jpgMax (72).jpgMax (73).jpgMax (74).jpgMax (75).jpgMax (76).jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY