vytisknout velikost písma Paríž 2016: Z konceptu BMW X2 sa o dva roky stane "najmenšia X6"

Technické detaily automobilka zverejnila, základom je ale X1.
Paríž 2016: Z konceptu BMW X2 sa o dva roky stane "najmenšia X6"

Nemecká automobilka BMW pokračuje v rozširovaní ponuky svojich crossoverov kombinujúcich karosériu kupé a SUV. Všetko začalo mnohými stále nenávideným (ale predajni nesmierne úspešným) modelom X6, nasledovala menšia X4 a teraz prišla rad na ešte menšia X2. Jej podobu ukazuje v Paríži nový koncept.

1MDH15299.jpg1MDH15305.jpg1MDH15318.jpg

BMW síce vypustilo do sveta pomerne dlhú tlačovú správu, ale okrem popisu interiéru nepovedalo z faktických údajov vôbec nič. Koncept X2 dostal veľmi agresívnu prednú časť, obrovské kolesá a od pohľadu celkom nízky podvozok. O vonkajšom vzhľade sa príliš rozpisovať nebudeme, radšej vás odkážeme na priloženú fotogalériu.

1MDH15285.jpg 1MDH15317.jpg

Technicky podľa všetkého nepôjde o veľké prekvapenie. Ako základ by malo poslúžiť BMW X1, čo znamená prítomnosť motora umiestneného vpredu naprieč a stály pohon prednej nápravy. Sériová verzia sa predstaví do dvoch rokov.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY