vytisknout velikost písma Paríž 2016: Toto je LaFerrari Aperta a už si ho nekúpite

Celá limitovaná produkcia Ferrari Aperta je už rozobratá
Paríž 2016: Toto je LaFerrari Aperta a už si ho nekúpite

Aký zmysel má predstavovať verejnosti exkluzívny limitovaný superšport, keď je dávno beznádejne vypredaný? To by ste sa museli opýtať vo Ferrari. LaFerrari Aperta vzniká na oslavu 70. výročia značky a celá produkcia 209 áut je už rezervovaná. Dve stovky zamieria medzi zákazníkov, deväť si ich ponechá automobilka pre reklamné účely.

Základná technika sa proti uzavretému kupé LaFerrari nijako nemení. Za sedačkami tak nájdete atmosférický dvanásťvalec 6,3 l s výkonom rovných 800 koní (588 kW), ale ďalších 163 konských síl pridá ešte hybridný systém v štýle KERS z Formuly 1. Výsledný výkon LaFerrari je tak dych vyrážajúcich 708 kW (963 koní).

laferrari-aperta-2.jpglaferrari-aperta-3.jpglaferrari-aperta-4.jpg

Dobrou správou je, že vrcholné modely talianskej automobilky si svoje atmosférické dvanásťvalce ponechajú, ako to len bude možné. Pokiaľ ide o dynamické parametre, tak maximálna rýchlosť 350 km/h sa v LaFerrari Aperta berie tak nejako samo sebou. Z 0 na 100 km/h vozidlo zrýchli za menej ako tri sekundy a okolo dvestovky sa preženie za 7,1 sekundy.

laferrari-aperta-5.jpglaferrari-aperta-6.jpglaferrari-aperta-7.jpg

Ferrari sa taktne nezmieňuje o cene tohto celokarbonového skvostu. Ostatne, majiteľov tohto auta si vyberá, takže nemožno len prísť s balíkom peňazí a požiadať o jedno v tradičnej červenej. Ferrari vás musí osloviť, inak nemáte šancu.

laferrari-aperta-10.jpglaferrari-aperta-8.jpglaferrari-aperta-9.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY