vytisknout velikost písma Paríž 2016: Škoda KodiaQ pozná svoju cenu. Prvá verzia sa zmestí pod 25-tisíc eur

Do predaja dorazí KodiaQ začiatkom budúceho roka
Paríž 2016: Škoda KodiaQ pozná svoju cenu. Prvá verzia sa zmestí pod 25-tisíc eur

Škoda predstavila model KodiaQ už pred niekoľkými dňami, pričom zverejnila aj všetky technické informácie a mnoho fotografií. K úplnosti chýbal už len jeden drobný detail, a síce cena. Tú mladoboleslavská automobilka zverejnila počas svojej tlačovej konferencii v prvý deň autosalónu v Paríži.

Na slovenskom trhu budú k dispozícii dva zážihové a dva naftové motory. Základ zaobstará benzínový štvorvalec 1.4 TSI ACT s výkonom 110 kW (150 k) kombinovaný so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a pohonom všetkých kolies. Za túto špecifikáciu doplnenú o výbavu Active si Škoda vypýta 25-tisíc eur. Rovnakú cenovku ponesie táto motorizácia aj v prevedení s automatickou prevodovkou DSG, ale s pohonom iba prednej nápravy.

live_kod_1.jpglive_kod_2.jpglive_kod_3.jpg

live_kod_4.jpglive_kod_5.jpglive_kod_6.jpg

V základnej výbave Active nájdeme napríklad dvojzónovú klimatizáciu Climatronic, sedemnásťpalcové zliatinové kolesá, Bluetooth, sedem airbagov alebo rádio Swing s 6,5" dotykovým displejom.

Okrem spomínaných motorizácií sa budú na slovenskom trhu predávať aj verzie 1.4 TSI 110 kW 4×4 DSG, 2.0 TSI 132 kW 4×4 DSG a naftové dvojlitre vo variantoch 110 kW 4×4, 110 kW DSG, 110 kW 4×4 DSG a 140 kW 4×4 DSG.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY