vytisknout velikost písma Paríž 2016: Renault Koleos sa predstavuje vo vrcholnej verzii Initiale Paris

Nový Koleos zdieľa techniku s Nissanom X-Trail.
Paríž 2016: Renault Koleos sa predstavuje vo vrcholnej verzii Initiale Paris

Renault ukazuje na svojom parížskom stánku koncept Trezor, ktorý sa tu predstavil vo svetovej premiére, k nahliadnutiu sú ale aj ďalšie modely. Napríklad nový Koleos. Ten sa síce predstavil už v apríli tohto roku, ale Paríž pre neho znamená európsku výstavnú premiéru.

Koleos tu je navyše vystavený vo vrcholnej výbave Initiale Paris, ktorú už poznáme napríklad z Talismanu. Aj pri modeli Koleos znamená Initiale Paris predovšetkým mnoho chrómu na karosérii a podpis na výraznej maske chladiča. Výbava Initiale Paris okrem toho pridá k ôsmim bežným farbám špeciálny odtieň Amethyste Black a štandardne dodávané devätnásťpalcové zliatinové kolesá. V interiéri očakávajte kožuiNappa, vyhrievané a chladené predné sedačky, systém R-Link 2, audiosystém Bose sa trinástimi reproduktormi a mnoho ďalšieho.

koleos_2.jpgkoleos_3.jpgkoleos_4.jpg

Nový Renault Koleos technicky vychádza z Nissanu X-Trail, respektíve z platformy CMF. Očakávať tak môžeme motory známe z mnohých modelov Renault a Nissan a chýbať nebude ani pohon všetkých kolies.

Slovenskí záujemcovia si ale na Koleos počkajú ešte celkom dlho. Vstup na slovenský trh je naplánovaný až na polovicu budúceho roka.

koleos_5.jpgkoleos_7.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY