vytisknout velikost písma Paríž 2016: Honda priviezla nový Civic Type R. Zatiaľ len ako koncept

Sériový Civic Type R sa má predstaviť budúci rok.
Paríž 2016: Honda priviezla nový Civic Type R. Zatiaľ len ako koncept

Okrem klasickej Hondy Civic novej generácie dorazila na parížsky autosalón aj ostrá verzia Type R. Zatiaľ sa ale jedná iba o koncept, hoci vyzerá celkom sériovo. Na presnejšie dáta si musíme ešte chvíľu počkať, pretože automobilka v úvodnej tlačovej správe len opisuje vonkajší dizajn.

Ten je samozrejme o poznanie agresívnejší. Nechýbajú nové nárazníky, kapota dostala otvor pre prívod vzduchu do motora, dozadu sa nasťahoval karbónový difúzor a z rovnakého materiálu sú vyrobené aj prahové nástavce. Po vzore posledného Civicu Type R potom na zadku nájdeme obrovský spojler. Vozidlo stojí na dvadsaťpalcových zliatinových kolesách lakovaných čiernou farbou, ktorá dôkladne vypĺňajú rozšírené blatníky.

Nová generácia Hondy Civic Type R sa predstaví v sériovej podobe v polovici budúceho roka a následne zamieri do predaja po celom svete. Viac podrobností by sme sa o koncepte Type R mali dozvedieť o pol tretej popoludní, kedy automobilka túto novinku oficiálne odhalí na parížskom autosalóne.

1MDH14463.jpg1MDH14480.jpg1MDH14483.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY