vytisknout velikost písma Paríž 2016: Honda priviezla nový Civic Type R. Zatiaľ len ako koncept

Sériový Civic Type R sa má predstaviť budúci rok.
Paríž 2016: Honda priviezla nový Civic Type R. Zatiaľ len ako koncept

Okrem klasickej Hondy Civic novej generácie dorazila na parížsky autosalón aj ostrá verzia Type R. Zatiaľ sa ale jedná iba o koncept, hoci vyzerá celkom sériovo. Na presnejšie dáta si musíme ešte chvíľu počkať, pretože automobilka v úvodnej tlačovej správe len opisuje vonkajší dizajn.

Ten je samozrejme o poznanie agresívnejší. Nechýbajú nové nárazníky, kapota dostala otvor pre prívod vzduchu do motora, dozadu sa nasťahoval karbónový difúzor a z rovnakého materiálu sú vyrobené aj prahové nástavce. Po vzore posledného Civicu Type R potom na zadku nájdeme obrovský spojler. Vozidlo stojí na dvadsaťpalcových zliatinových kolesách lakovaných čiernou farbou, ktorá dôkladne vypĺňajú rozšírené blatníky.

Nová generácia Hondy Civic Type R sa predstaví v sériovej podobe v polovici budúceho roka a následne zamieri do predaja po celom svete. Viac podrobností by sme sa o koncepte Type R mali dozvedieť o pol tretej popoludní, kedy automobilka túto novinku oficiálne odhalí na parížskom autosalóne.

1MDH14463.jpg1MDH14480.jpg1MDH14483.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY