vytisknout velikost písma Paríž 2016: Honda priviezla nový Civic Type R. Zatiaľ len ako koncept

Sériový Civic Type R sa má predstaviť budúci rok.
Paríž 2016: Honda priviezla nový Civic Type R. Zatiaľ len ako koncept

Okrem klasickej Hondy Civic novej generácie dorazila na parížsky autosalón aj ostrá verzia Type R. Zatiaľ sa ale jedná iba o koncept, hoci vyzerá celkom sériovo. Na presnejšie dáta si musíme ešte chvíľu počkať, pretože automobilka v úvodnej tlačovej správe len opisuje vonkajší dizajn.

Ten je samozrejme o poznanie agresívnejší. Nechýbajú nové nárazníky, kapota dostala otvor pre prívod vzduchu do motora, dozadu sa nasťahoval karbónový difúzor a z rovnakého materiálu sú vyrobené aj prahové nástavce. Po vzore posledného Civicu Type R potom na zadku nájdeme obrovský spojler. Vozidlo stojí na dvadsaťpalcových zliatinových kolesách lakovaných čiernou farbou, ktorá dôkladne vypĺňajú rozšírené blatníky.

Nová generácia Hondy Civic Type R sa predstaví v sériovej podobe v polovici budúceho roka a následne zamieri do predaja po celom svete. Viac podrobností by sme sa o koncepte Type R mali dozvedieť o pol tretej popoludní, kedy automobilka túto novinku oficiálne odhalí na parížskom autosalóne.

1MDH14463.jpg1MDH14480.jpg1MDH14483.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY