vytisknout velikost písma Paríž 2014: Fotogaléria modeliek alebo Keď už vás autá nebavia

Paríž 2014: Fotogaléria modeliek alebo Keď už vás autá nebavia

To máte takto. Pošlite jedného kolegu pracovať do Paríža a on vám namiesto fotiek áut posiela samé slečny. Ale chápeme, ono sa nedá nič robiť, keď u tých áut tak prekážajú... A vlastne to patrí aj k tradícii väčšiny autosalónov.

Rovnako ako pri autách, platí to aj pri slečnách, slovami klasika, to môže byť u každej ženy rôzne a podľa vkusu každého súdruha. Takže si vyberte tú svoju favoritku. A ak vás naopak zaujímajú len autá, pozrite sa na všetko, čo sme o autosalóne v Paríži písali. Stačí kliknúť na priložený odkaz.

AUTOSALON PARÍŽ 2014

_D4S1105.jpg_D4S1107.jpg_D4S1307.jpg_D4S1313.jpg_D4S1316.jpg_D4S1319.jpg_DSC1865.JPG_DSC1912.JPG_DSC1921.JPG_DSC1937.JPG_DSC1943.JPG_DSC1948.JPG_DSC1950.JPG_DSC1952.JPG_DSC1961.JPG_DSC1968.JPGMax (60).jpgmodel_01.jpgmodel_06.JPGmodel_02.jpgmodel_03.JPGmodel_04.JPGmodel_05.JPGmodel_07.JPGmodel_08.JPGmodel_09.JPGmodel_10.JPGmodel_11.JPGmodel_12.JPGmodel_13.JPGmodel_14.JPGmodel_15.JPGmodel_16.JPGmodel_17.JPGmodel_18.JPGmodel_19.JPGmodel_20.JPGmodel_21.JPGmodel_22.JPGmodel_23.JPGmodel_24.JPGmodel_25.JPGmodel_26.JPGmodel_27.JPGmodel_28.JPGmodel_29.JPGmodel_30.JPGmodel_31.JPGmodel_32.JPGmodel_33.JPGmodel_34.JPGmodel_35.JPGmodel_36.JPGmodel_37.JPGmodel_38.JPGmodel_39.JPGmodel_40.JPGmodel_41.JPGmodel_42.JPGmodel_43.JPGmodel_44.JPGmodel_45.JPGmodel_46.JPGmodel_47.JPGmodel_48.JPGmodel_49.JPGmodel_50.JPGmodel_51.JPG

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY