vytisknout velikost písma Packard Royal: V12, objem 41 litrov, 1 625 koní, takmer 10 metrov a 2 miesta

Nebaví vás stále tá ekológia, downsizing, čím ďalej menšie motory, čím ďalej viac turbodúchadiel a neustále sa sprísňujúce limity produkcie emisií? Tak si postavte vlastné auto, rovnako ako to urobil istý Rodney Rucker. Ten vzal lodný dvanásťvalec s objemom 41 litrov a okolo toho postavil takmer desať metrov dlhú vec, ktorá odvezie iba dvoch pasažierov.

Základom tohto špeciálu je motor Packard 4M2500 V12 s už spomínaným viac ako štyridsaťlitrovým objemom. Ide o agregát používaný v amerických lodiach v druhej svetovej vojne. Vŕtanie má veľkosť 171,5 mm, zdvih 168,4 mm. Motor dosahuje výkon 1195 kW (1625 koní) a krútiaci moment má príjemných 4070 Nm.

Výsledok, ktorý vidíte na priložených videách a fotkách, nakoniec stál zhruba milión dolárov a sedem tisíc hodín práce. Riadiť takú vec musí byť určite nezabudnuteľný zážitok.

rodney_11.jpgrodney_10.jpgrodney_07.jpgrodney_12.jpgrodney_05.jpgrodney_02.jpgrodney_03.jpgrodney_04.jpgrodney_06.jpgrodney_08.jpgrodney_09.jpgrodney_13.jpgrodney_14.jpgrodney_15.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY