vytisknout velikost písma Páčil by sa vám pick-up Fiat Toro? Musíte pre neho do Brazílie

Páčil by sa vám pick-up Fiat Toro? Musíte pre neho do Brazílie

Fiat predstavil zaujímavý pick-up Toro, ktorý je ale zatiaľ určený len pre juhoamerický trh. U nás s ním asi veľmi počítať nemôžeme, ale radšej si počkajme na oficiálne vyjadrenie, či sa bude voziť do Európy.

Fiat Toro má päťmiestnu kabínu, ktorá vraj ponúka komfort luxusného sedanu, ale my zas nevieme, aké majú v Južnej Amerike požiadavky a čo si predstavujú pod pojmom "luxusný sedan". Toro má užitočnú hmotnosť 1000 kg a je k dispozícii s pohonom predných alebo všetkých kolies.

Pod kapotou Fiatu Toro je buď atmosférický motor 1,8 l s výkonom 103 kW spojený s šesťstupňovým automatom a pohonom predných kolies, alebo turbodiesel 2,0 l s výkonom 125 kW s šesťstupňovým manuálom, ktorý môže mať pohon predných alebo všetkých kolies. K dieselu možno dokúpiť aj deväťstupňový automat výhradne s pohonom všetkých kolies.

Vedľa pomerne obyčajných verzií s tým najzákladnejším budú v ponuke aj štýlové a plne vybavené modely s navigáciou, parkovacou kamerou, koženým čalúnením, duálnou klimatizáciou a nechýba ani asistent pre zjazd svahov a podobne.

fiat toro.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY