vytisknout velikost písma Páčil by sa vám pick-up Fiat Toro? Musíte pre neho do Brazílie

Páčil by sa vám pick-up Fiat Toro? Musíte pre neho do Brazílie

Fiat predstavil zaujímavý pick-up Toro, ktorý je ale zatiaľ určený len pre juhoamerický trh. U nás s ním asi veľmi počítať nemôžeme, ale radšej si počkajme na oficiálne vyjadrenie, či sa bude voziť do Európy.

Fiat Toro má päťmiestnu kabínu, ktorá vraj ponúka komfort luxusného sedanu, ale my zas nevieme, aké majú v Južnej Amerike požiadavky a čo si predstavujú pod pojmom "luxusný sedan". Toro má užitočnú hmotnosť 1000 kg a je k dispozícii s pohonom predných alebo všetkých kolies.

Pod kapotou Fiatu Toro je buď atmosférický motor 1,8 l s výkonom 103 kW spojený s šesťstupňovým automatom a pohonom predných kolies, alebo turbodiesel 2,0 l s výkonom 125 kW s šesťstupňovým manuálom, ktorý môže mať pohon predných alebo všetkých kolies. K dieselu možno dokúpiť aj deväťstupňový automat výhradne s pohonom všetkých kolies.

Vedľa pomerne obyčajných verzií s tým najzákladnejším budú v ponuke aj štýlové a plne vybavené modely s navigáciou, parkovacou kamerou, koženým čalúnením, duálnou klimatizáciou a nechýba ani asistent pre zjazd svahov a podobne.

fiat toro.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY