vytisknout velikost písma Páčil by sa vám pick-up Fiat Toro? Musíte pre neho do Brazílie

Páčil by sa vám pick-up Fiat Toro? Musíte pre neho do Brazílie

Fiat predstavil zaujímavý pick-up Toro, ktorý je ale zatiaľ určený len pre juhoamerický trh. U nás s ním asi veľmi počítať nemôžeme, ale radšej si počkajme na oficiálne vyjadrenie, či sa bude voziť do Európy.

Fiat Toro má päťmiestnu kabínu, ktorá vraj ponúka komfort luxusného sedanu, ale my zas nevieme, aké majú v Južnej Amerike požiadavky a čo si predstavujú pod pojmom "luxusný sedan". Toro má užitočnú hmotnosť 1000 kg a je k dispozícii s pohonom predných alebo všetkých kolies.

Pod kapotou Fiatu Toro je buď atmosférický motor 1,8 l s výkonom 103 kW spojený s šesťstupňovým automatom a pohonom predných kolies, alebo turbodiesel 2,0 l s výkonom 125 kW s šesťstupňovým manuálom, ktorý môže mať pohon predných alebo všetkých kolies. K dieselu možno dokúpiť aj deväťstupňový automat výhradne s pohonom všetkých kolies.

Vedľa pomerne obyčajných verzií s tým najzákladnejším budú v ponuke aj štýlové a plne vybavené modely s navigáciou, parkovacou kamerou, koženým čalúnením, duálnou klimatizáciou a nechýba ani asistent pre zjazd svahov a podobne.

fiat toro.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY