vytisknout velikost písma Páči sa vám Lexus RC? Tešte sa, do Európy dorazí s osemvalcom

Páči sa vám Lexus RC? Tešte sa, do Európy dorazí s osemvalcom

Ďalšia tokijská premiéra je tu. Lexus predstavil produkčnú verziu svojho kupé označeného ako RC. Novinka je postavená na platforme GS, ale automobilka ju prezentuje ako samostatný model. V porovnaní s menším sedanom IS je RC nižší, širší a má tiež kratší rázvor náprav. Samozrejme dizajnéri pokračujú v nastolenom trende agresívnych tvarov. Športovú vizáž podčiarkujú osemnásť alebo deväťnásťpalcové disky .

RC používa vpredu dvojité lichobežníkové zavesenie a vzadu viacprvkovú nápravu. Lexus sľubuje zaujímavé jazdné vlastnosti. O patričný výkon sa budú pre začiatok starať dve motorizácie. Zákazníci môžu siahnuť po vidlicové šesťvalce 3,5 l s maximom 314 koní, alebo po hybridnej alternatíve 300h. Klasický benzínový motor používa osemstupňový automat, hybrid bezstupňovú prevodovku. Poháňaná je zadná náprava, k dispozícii bude taktiež štvorkolka.

Zlá správa na záver: ak sa vám RC páči, potom sa veľmi pravdepodobne na našom trhu nedočkáme ani šesťvalca, ani hybridu. Ale tým naše informácie nekončia. Podľa predbežných správ sa totiž k nám RC nakoniec skutočne aj pozrie, akurát bude mať pod kapotou päťlitrový osemvalec a na karosérii písmeno F.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY