vytisknout velikost písma Osemvalcový Fisker Karma sa predstaví aj ako kabriolet

Osemvalcový Fisker Karma sa predstaví aj ako kabriolet

O spoločnosti VL Automotive a jej novom modeli Destino sme už niekoľkokrát písali. Len stručne zopakujeme, že ide o vozidlo vychádzajúce z predajne neúspešného Fiskeru Karma, pričom ale ľudia od VL Automotive odstránili všetky časti pôvodného elektrického pohonu a nahradili ho klasickým benzínovým osemvalcom, ktorý spolupracuje so šesťstupňovou automatickou prevodovkou.

Príbeh nového modelu Destino však bude mať ďalšie pokračovanie. Na nadchádzajúcom autosalóne v Detroite sa predstaví v prevedení kabriolet. Dá sa očakávať, že pôjde o vozidlo veľmi podobné Fiskeru Karma Sunset, čo bol taktiež kabriolet predstavený už v roku 2009.

Ako sme písali skôr, Destino by sa malo ponúkať ako úplne nový automobil, skrátka ale neprídu ani záujemcovia, ktorí aktuálne vlastnia Fisker Karma a chceli by si ho nechať prestavať. Možné to je, cena prestavby sa pohybuje okolo 100 000 USD.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY