vytisknout velikost písma Oplastovaný Largus alebo športový Granta? Lada chce vedieť váš názor

Oplastovaný Largus alebo športový Granta? Lada chce vedieť váš názor

Akým smerom sa bude uberať ponuka automobilka Lada? Ak vás zaujíma odpoveď, istým vodítkom môže byť aktuálna anketa, ktorú ruská značka umiestnila na svoj ​​web a na ktorú upozornila prostredníctvom sociálnej siete VK.com. Svojich fanúšikov sa pýta na rôzne záležitosti, pričom spoločným menovateľom je rozšírenie výbavy a nové verzie existujúcich automobilov.

Odpovedať môžete hneď na štyri dotazníky, pričom každý sa týka iného modelu. Lada zisťuje záujem o rôzne dozdobenú Nivu, u prezlečeného starého Loganu MCV je témou variant Cross s čiernou strechou, plasty okolo karosérie a podvozok zvýšený o 20 mm. Podobnou možnosťou je potom Kalina Cross, kde prichádza do úvahy podvozok vyšší dokonca o 26 mm a okrem iného tiež farebnejší interiér.

No a konečne Granta, tá by v prípade záujmu mohla dostať dvojfarebnú karosériu, zliatinové pätnásťpalcové kolesá a opäť farebnejší interiér. U všetkého sa stretnete s otázkou, čo vás na konkrétnom aute zaujalo, koľko ste za to ochotní zaplatiť a ako dlho by ste si dokázali na výsledok počkať. Vôbec nepochybujeme o tom, že práve Lada Largus Cross by si našla svojich priaznivcov aj v Slovenskej republike.

Ak vás dotazníky zaujímajú, nasledujte priložený odkaz:

http://www.lada.ru/inquiry/inquiry_list.php

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY