vytisknout velikost písma Opel Vivaro a Renault Trafic sľubujú úspornejšie motory a nové technológie

Opel Vivaro a Renault Trafic sľubujú úspornejšie motory a nové technológie

Mercedes-Benz a jeho trieda V majú svoju premiéru za sebou, tým ale novinky v tomto segmente nekončia. Už začiatkom leta dorazia ďalšie dve, tentoraz pôjde o novú generáciu Opelu Vivaro a Renaultu Trafic. Obe automobilky súčasne zverejnili prvé stručné informácie a tiež prvé obrázky.

Ako už to tak v podobných prípadoch chodí, z tlačových informácií sa nedozvieme de facto nič. Nový dizajn je v podstate samozrejmosťou, Opel avizuje čerstvý vietor v kategórii týchto úžitkových vozidiel, výkonnejšie a úspornejšie motory alebo doslova ultramoderné technológie. Renault k tomu pridáva tvrdenie o tom, že použité pohonné jednotky pochádzajú zo skúseností zo seriálu F1. To je pre túto chvíľu všetko.

Každopádne ako Renault, tak Opel sľubujú ďalšie podrobnosti a prvé ozajstné fotografie vo veľmi krátkej dobe. Hneď ako ich budeme mať k dispozícii, radi sa podelíme.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY