vytisknout velikost písma Opel tvrdí, že nová Astra má najlepšie sedadlá vo svojej triede

Opel tvrdí, že nová Astra má najlepšie sedadlá vo svojej triede

Nová generácia hatchbacku Opel Astra už nie je žiadne tajomstvo, ale čaká sa na jednu zásadnú vec. Na prvý test. Ten totiž ukáže, ako auto skutočne jazdí a či má, ako sa Opel nebojí tvrdiť, najlepšie sedadlá vo svojej triede. Podľa automobilky majú perfektnú sedadlá veľký prínos aj pre bezpečnosť.

opel (1).jpgopel (4).jpgopel (3).jpgErgonomické sedačky budú v Astre pochopiteľne za príplatok, ale dostanete napríklad aj ventiláciu, vyhrievanie, masáž a možnosť nastavenia sedadla v 18 smeroch

Už štandardné sedačky sú vraj dokonalé, ale Opel sa teraz pýši úplne novou generáciou ergonomických sedadiel s masážou, ventiláciou, vyhrievaním a možnosťou nastavenia v až 18 smeroch. Iste, budú v Astre za príplatok, ale v tejto triede áut sú také sedačky neobvyklé.

Opel ukazuje, ako sedadlo vyzerá vnútri a približuje jeho konštrukciu. Sedadlo je o 10 kg ľahšie ako predchodca, napriek tomu má viac funkcií (napríklad ventiláciu a masáž). Je tiež tenšie, čo má prospieť predovšetkým miestu na nohy vzadu.

Automobilka myslela práve aj na zadných cestujúcich a zadnú lavicu sa snažila prispôsobiť tak, aby bola pohodlná aj pre dospelého na dlhých cestách. Napríklad podpora stehien má byť vraj najlepšia medzi konkurentmi, čo pomôže znížiť únavu a bolesť pri dlhej ceste.

opel (2).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY