vytisknout velikost písma Opel tvrdí, že nová Astra má najlepšie sedadlá vo svojej triede

Opel tvrdí, že nová Astra má najlepšie sedadlá vo svojej triede

Nová generácia hatchbacku Opel Astra už nie je žiadne tajomstvo, ale čaká sa na jednu zásadnú vec. Na prvý test. Ten totiž ukáže, ako auto skutočne jazdí a či má, ako sa Opel nebojí tvrdiť, najlepšie sedadlá vo svojej triede. Podľa automobilky majú perfektnú sedadlá veľký prínos aj pre bezpečnosť.

opel (1).jpgopel (4).jpgopel (3).jpgErgonomické sedačky budú v Astre pochopiteľne za príplatok, ale dostanete napríklad aj ventiláciu, vyhrievanie, masáž a možnosť nastavenia sedadla v 18 smeroch

Už štandardné sedačky sú vraj dokonalé, ale Opel sa teraz pýši úplne novou generáciou ergonomických sedadiel s masážou, ventiláciou, vyhrievaním a možnosťou nastavenia v až 18 smeroch. Iste, budú v Astre za príplatok, ale v tejto triede áut sú také sedačky neobvyklé.

Opel ukazuje, ako sedadlo vyzerá vnútri a približuje jeho konštrukciu. Sedadlo je o 10 kg ľahšie ako predchodca, napriek tomu má viac funkcií (napríklad ventiláciu a masáž). Je tiež tenšie, čo má prospieť predovšetkým miestu na nohy vzadu.

Automobilka myslela práve aj na zadných cestujúcich a zadnú lavicu sa snažila prispôsobiť tak, aby bola pohodlná aj pre dospelého na dlhých cestách. Napríklad podpora stehien má byť vraj najlepšia medzi konkurentmi, čo pomôže znížiť únavu a bolesť pri dlhej ceste.

opel (2).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY