vytisknout velikost písma Opel tvrdí, že nová Astra má najlepšie sedadlá vo svojej triede

Opel tvrdí, že nová Astra má najlepšie sedadlá vo svojej triede

Nová generácia hatchbacku Opel Astra už nie je žiadne tajomstvo, ale čaká sa na jednu zásadnú vec. Na prvý test. Ten totiž ukáže, ako auto skutočne jazdí a či má, ako sa Opel nebojí tvrdiť, najlepšie sedadlá vo svojej triede. Podľa automobilky majú perfektnú sedadlá veľký prínos aj pre bezpečnosť.

opel (1).jpgopel (4).jpgopel (3).jpgErgonomické sedačky budú v Astre pochopiteľne za príplatok, ale dostanete napríklad aj ventiláciu, vyhrievanie, masáž a možnosť nastavenia sedadla v 18 smeroch

Už štandardné sedačky sú vraj dokonalé, ale Opel sa teraz pýši úplne novou generáciou ergonomických sedadiel s masážou, ventiláciou, vyhrievaním a možnosťou nastavenia v až 18 smeroch. Iste, budú v Astre za príplatok, ale v tejto triede áut sú také sedačky neobvyklé.

Opel ukazuje, ako sedadlo vyzerá vnútri a približuje jeho konštrukciu. Sedadlo je o 10 kg ľahšie ako predchodca, napriek tomu má viac funkcií (napríklad ventiláciu a masáž). Je tiež tenšie, čo má prospieť predovšetkým miestu na nohy vzadu.

Automobilka myslela práve aj na zadných cestujúcich a zadnú lavicu sa snažila prispôsobiť tak, aby bola pohodlná aj pre dospelého na dlhých cestách. Napríklad podpora stehien má byť vraj najlepšia medzi konkurentmi, čo pomôže znížiť únavu a bolesť pri dlhej ceste.

opel (2).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY