vytisknout velikost písma Opel Monza: atraktívne kupé sa vracia s novými nápadmi

Značka Opel vo Frankfurte pred niekoľkými hodinami predstavila štúdiu svojho kupé Monza.
Opel Monza: atraktívne kupé sa vracia s novými nápadmi

Opel sa vsúva hlbšie do svojej histórie, aby načerpal potrebnú inšpiráciu k originálnym projektom, ktorá mu v poslednej dobe celkom chýba. Už pred niekoľkými dňami sme vám predbežne ukázali nové štvormiestne kupé Opel Monza, ktoré sa teraz stáva skutočnosťou. Ide o štúdiu, ktorá aspoň svojim názvom nadväzuje na veľké kupé vyrábané Opelom ako derivát jeho luxusného sedanu Senator na prelome sedemdesiatych a osemdesiatych rokov.

Opel Monza 10.jpgOpel Monza 11.jpgOpel Monza 13.jpgOpel Monza 14.jpgOpel Monza 01.jpgOpel Monza 09.jpg
Opel Monza Concept

Nová Monza je dlhá 4,69 m a vysoká iba 1,31 m. Zaujať chce tiež dohora výklopnými dverami. Voz dostal štvormiestny interiér, batožinový priestor pojme 500 litrov. Pohon má po vzore hybridnej Ampery na starosť elektromotor, prípadný dojazd ale pomôže predĺžiť litrový trojvalec 1,0 SIDI Turbo z modelu Adam. Ten navyše nespaľuje benzín, ale pre ešte lepšiu produkciu emisií využíva zemný plyn (CNG).

Opel Monza 001.jpgOpel Monza 002.jpgOpel Monza 003.jpg
Meno Monza u Opelu siaha do hĺbky sedemdesiatych rokov a luxusnej rady Senator
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY