vytisknout velikost písma Opel Mokka v starostlivosti spoločnosti Irmscher: Lepší vzhľad a 161 koní

Opel Mokka v starostlivosti spoločnosti Irmscher: Lepší vzhľad a 161 koní

Spoločnosť Irmscher si pred časom opäť vzala do parády malé SUV značky Opel a aktuálne predstavila svoj výsledok. Svoju pozornosť máme obrátiť predovšetkým k devätnásťpalcovým diskom High Star, upravoval sa ale aj nárazník, maska ​​chladiča a benzínová jedna-štvorka pod kapotou.

Deväťnásťpalcové disky boli údajne vyvinuté priamo pre toto SUV, ktorému majú zariadiť dynamický vzhľad. Kolesá dostali päť dvojitých lúčov, pričom bolo cieľom vytvoriť optický dojem, ktorý zariadi, že disky budú vyzerať opticky ešte väčšie, než akými v skutočnosti sú. Jednu farebnú možnosť nájdeme na priložených fotkách, alternatívou je čierne prevedenie. Irmscher sľubuje maximálnu stabilitu a bezpečnosť.

Ďalšie úpravy sú vcelku klasické. Iný je nárazník, maska ​​chladiča, prahy dostali nástavce. Už sériová Mokka je dosť nízka, po úpravách to vyzerá, že si budete musieť dávať pozor na kdejaký obrubník, ale čo by sme neurobili pre krásu...

Pod kapotou je benzínová preplňovaná jedna-štvorka. Tá štandardne produkuje maximálny výkon 140 koní, po zásahu spoločnosti Irmscher vyrástol výkon na konečných 161 koní.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY