vytisknout velikost písma Opel Mokka v starostlivosti spoločnosti Irmscher: Lepší vzhľad a 161 koní

Opel Mokka v starostlivosti spoločnosti Irmscher: Lepší vzhľad a 161 koní

Spoločnosť Irmscher si pred časom opäť vzala do parády malé SUV značky Opel a aktuálne predstavila svoj výsledok. Svoju pozornosť máme obrátiť predovšetkým k devätnásťpalcovým diskom High Star, upravoval sa ale aj nárazník, maska ​​chladiča a benzínová jedna-štvorka pod kapotou.

Deväťnásťpalcové disky boli údajne vyvinuté priamo pre toto SUV, ktorému majú zariadiť dynamický vzhľad. Kolesá dostali päť dvojitých lúčov, pričom bolo cieľom vytvoriť optický dojem, ktorý zariadi, že disky budú vyzerať opticky ešte väčšie, než akými v skutočnosti sú. Jednu farebnú možnosť nájdeme na priložených fotkách, alternatívou je čierne prevedenie. Irmscher sľubuje maximálnu stabilitu a bezpečnosť.

Ďalšie úpravy sú vcelku klasické. Iný je nárazník, maska ​​chladiča, prahy dostali nástavce. Už sériová Mokka je dosť nízka, po úpravách to vyzerá, že si budete musieť dávať pozor na kdejaký obrubník, ale čo by sme neurobili pre krásu...

Pod kapotou je benzínová preplňovaná jedna-štvorka. Tá štandardne produkuje maximálny výkon 140 koní, po zásahu spoločnosti Irmscher vyrástol výkon na konečných 161 koní.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY