vytisknout velikost písma Opel Mokka by Bitter: Kompaktný crossover dostal luxusný interiér

Opel Mokka by Bitter: Kompaktný crossover dostal luxusný interiér

Opel Mokka, ktorý sa tento rok v Ženeve predstavil s výraznejším faceliftom, môže mať už sám o sebe pomerne bohatú výbavu a zaujímavý vzhľad. Komu to nestačilo, tomu sa ponúka alternatíva v podobe tuningu. Jeden taký nedávno predstavila spoločnosť Bitter.

Tá pripravila pre Opel Mokka dva pakety, keď sa jeden týka exteriéru, druhý kabíny. Na pohľad si tak môžete nechať svoj exemplár vylepšiť novým predným spojlerom, inou maskou chladiča, zadným difúzorom a nechýbajú ani nové prahy. Znaky automobilky navyše nahradí veľké B.

Úpravy pre interiér sú ale ešte trochu zaujímavejšie, pretože vám Bitter na želanie vymení kompletne celé čalúnenie v kabíne. K dispozícii je viac variantov, takže si môžete vybrať, či chcete klasickú kožu Nappa, alebo napríklad kombináciu kože Nappa s tkaninou.

Pohľad do cenníka hovorí, že si exteriérový paket pre Opel Mokka Bitter cení na 5 449 eur, za úpravy v interiéri zaplatíte 7 735 eur. Alebo si môžete kúpiť od tejto spoločnosti rovno celý automobil. Mokka Turbo by Bitter potom vyjde na 41 490 eur a naftová Mokka by Bitter stojí 43 990 eur.

mokka3.jpgmokka2.jpgmokka1.jpgmokka.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY