vytisknout velikost písma Opel Mokka by Bitter: Kompaktný crossover dostal luxusný interiér

Opel Mokka by Bitter: Kompaktný crossover dostal luxusný interiér

Opel Mokka, ktorý sa tento rok v Ženeve predstavil s výraznejším faceliftom, môže mať už sám o sebe pomerne bohatú výbavu a zaujímavý vzhľad. Komu to nestačilo, tomu sa ponúka alternatíva v podobe tuningu. Jeden taký nedávno predstavila spoločnosť Bitter.

Tá pripravila pre Opel Mokka dva pakety, keď sa jeden týka exteriéru, druhý kabíny. Na pohľad si tak môžete nechať svoj exemplár vylepšiť novým predným spojlerom, inou maskou chladiča, zadným difúzorom a nechýbajú ani nové prahy. Znaky automobilky navyše nahradí veľké B.

Úpravy pre interiér sú ale ešte trochu zaujímavejšie, pretože vám Bitter na želanie vymení kompletne celé čalúnenie v kabíne. K dispozícii je viac variantov, takže si môžete vybrať, či chcete klasickú kožu Nappa, alebo napríklad kombináciu kože Nappa s tkaninou.

Pohľad do cenníka hovorí, že si exteriérový paket pre Opel Mokka Bitter cení na 5 449 eur, za úpravy v interiéri zaplatíte 7 735 eur. Alebo si môžete kúpiť od tejto spoločnosti rovno celý automobil. Mokka Turbo by Bitter potom vyjde na 41 490 eur a naftová Mokka by Bitter stojí 43 990 eur.

mokka3.jpgmokka2.jpgmokka1.jpgmokka.jpg
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY