vytisknout velikost písma Opel Mokka by Bitter: Kompaktný crossover dostal luxusný interiér

Opel Mokka by Bitter: Kompaktný crossover dostal luxusný interiér

Opel Mokka, ktorý sa tento rok v Ženeve predstavil s výraznejším faceliftom, môže mať už sám o sebe pomerne bohatú výbavu a zaujímavý vzhľad. Komu to nestačilo, tomu sa ponúka alternatíva v podobe tuningu. Jeden taký nedávno predstavila spoločnosť Bitter.

Tá pripravila pre Opel Mokka dva pakety, keď sa jeden týka exteriéru, druhý kabíny. Na pohľad si tak môžete nechať svoj exemplár vylepšiť novým predným spojlerom, inou maskou chladiča, zadným difúzorom a nechýbajú ani nové prahy. Znaky automobilky navyše nahradí veľké B.

Úpravy pre interiér sú ale ešte trochu zaujímavejšie, pretože vám Bitter na želanie vymení kompletne celé čalúnenie v kabíne. K dispozícii je viac variantov, takže si môžete vybrať, či chcete klasickú kožu Nappa, alebo napríklad kombináciu kože Nappa s tkaninou.

Pohľad do cenníka hovorí, že si exteriérový paket pre Opel Mokka Bitter cení na 5 449 eur, za úpravy v interiéri zaplatíte 7 735 eur. Alebo si môžete kúpiť od tejto spoločnosti rovno celý automobil. Mokka Turbo by Bitter potom vyjde na 41 490 eur a naftová Mokka by Bitter stojí 43 990 eur.

mokka3.jpgmokka2.jpgmokka1.jpgmokka.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY