vytisknout velikost písma Opel Karl je odpoveď na Daciu. Bude jeho cena pod 10-tisíc eur?

Opel Karl je odpoveď na Daciu. Bude jeho cena pod 10-tisíc eur?

Nový Opel Karl bude zrejme hrať úlohu úplne základného modelu automobilky. V Nemecku sa nová trojdverová Corsa predáva od 11 980 eur, nový Karl má ale základnú nemeckú cenovku stanovenú na 9 500 eur. Uvidíme, či sa teda na našom trhu dostane pod magickú hranicu 10-tisíc.

opel (1).jpgopel (12).jpgopel (2).jpgOpel Karl má byť nielen konkurenciou veľmi lacným autám, ale aj súper napríklad pre trio 108 / C1 / Aygo a Citigo / Mii / Up !. V ponuke značky pôjde o úplne základný model

Automobilka Opel si od modelu Karl sľubuje naozaj veľa. Spolu s Corsou a Adamom má vytvoriť silnú základňu z malých a cenovo dostupných modelov. Napriek tomu sa nemá jednať o lacné auto a napríklad interiér ukazuje, že sa tu práve veľmi nešetrilo. Opel si chce evidentne pripraviť obranu proti invázii lacných, predovšetkým čínskych áut.

Opel tiež sľubuje vybavenosť bezpečnostnými systémami obvyklými pre dve triedy vyššie, ako je rozpoznávanie dopravných značiek, protikolíznym systémom a podobne. Pod kapotou bude ako základný motor celohliníkový atmosférický litrový trojvalec Ecotec s výkonom 75 koní, ale bude aj diesel a zrejme tiež nový trojvalec 1.0 SIDI s preplňovaním.

opel (10).jpgopel (11).jpgopel (3).JPGopel (4).JPGopel (5).JPGopel (6).jpgopel (7).jpgopel (8).jpgopel (9).jpg

Test jazdenky: Ford Mondeo je už v rokoch a ponuka pekných áut sa zmenšuje

Test jazdenky: Ford Mondeo je už v rokoch a ponuka pekných áut sa zmenšuje

dnes | Dalibor Žák
Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Keď sa pozriete, čo a za koľko ponúka konkurencia, napríklad tá z Bologne, nie je celková cena za plne vybavené BMW S 1000 XR nijako prehnaná. Faktom ale zostáva, že tento neobvyklý adventure bike nie je pre každého.

včera | Dalibor Žák
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY