vytisknout velikost písma Opel Insignia Country Tourer po novom len s predným pohonom

Opel Insignia Country Tourer po novom len s predným pohonom

Opel rozširuje ponuku svojho "allroadu" o model s pohonom predných kolies. Opel Insignia Country Tourer bez spojky Haldex bude k dispozicii s motormi 1.6 Turbo 125 kW a 2.0 CDTi 120 kW.

Vznetová motorizácia so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a systémom stop-štart vykazuje v kombinovanom cykle spotrebu 4,5 l/100 km. To je asi o pätinu menej ako v prípade štvorkolky.

Opel-Insignia-Country-Tourer-287548.jpgOpel-Insignia-Country-Tourer-287815.jpg
Bez Haldexu bude Country Tourer ľahší, úspornejší a lacnejší

Bez pohonu všetkých kolies sa Insignia Country Tourer síce zmení len na stylingové cvičenie, ale nebolo by fér to Opelu zazlievať. Veď dobrodružne sa tváriacich predokoliek neustále pribúda naprieč všetkými kategóriami.

"Terénna" Insignia na trhu súperí aj so Škodou Superb Outdoor, ktorá sa nedávno vrátila vo faceliftovanej verzii. Verzia s predným pohonom bude mať svetovú premiéru 16. januára na autosalóne v Bruseli.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY