vytisknout velikost písma Opel Inisgnia v starostlivosti spoločnosti Irmscher: Nový vzhľad a viac koní

Opel Inisgnia v starostlivosti spoločnosti Irmscher: Nový vzhľad a viac koní

Irmscher ako tradičný úpravca automobilov značky Opel sa vytasil s novinkou, ktorá nesie označenie IS3 Bandit. Auto dostalo nový dizajn aj vyšší výkon motora. V predaji sa táto úprava objaví ešte koncom tohto roka.

Insignia dostala klasické veci typu predného spojlera, prahových nástavcov, zadného difúzora a dvadsaťpalcových diskov kolies. To najpodstatnejšie však nájdeme pod kapotou, kde sa zvýšil výkon šesťvalcového motora (bavíme sa o upravenom OPC) z pôvodných 239 kW (325 k) na konečných 272 kW (370 k), respektíve vzrástol krútiaci moment z pôvodných 435 Nm na 600 Nm.

Vďaka tomu zvláda upravená Insignia šprint na stovku za 5,9 s, čo je o 0,4 s lepší čas ako v sérii. Presnú cenu zatiaľ ešte Irmscher nezverejnil, ale dozvedieť by sme sa ju mali čoskoro. Štart predaja je totiž naplánovaný na koniec tohto roka.

irmscher_2.jpgirmscher_3.jpgirmscher_5.jpgirmscher_4.jpgirmscher_1.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY