vytisknout velikost písma Opel Corsa OPC priváža svojich 207 koní do Ženevy

Opel Corsa OPC priváža svojich 207 koní do Ženevy

Nový ostrý Opel Corsa OPC už má tiež za sebou svoju Ženevskú premiéru. V zásade ide o stále rovnaký recept na malý rýchly hot-hatch: pohon predných kolies, preplňovaný motor, trochu prehnaný bodykit a pomerne ústretovú cenovku. Ale ono to stále funguje.

5e3c3710-a3e1-0132-79d1-00163e17fa4b.jpg69120b20-a3e1-0132-79d2-00163e17fa4b.jpg750dcdf0-a3e1-0132-79d3-00163e17fa4b.jpg
Nová Corsa OPC je klasický hot-hatch s agresívnym bodykitom, preplňovaným motorom a pohonem predných kolies. Opel sľubuje zlepšenie jazdných vlastností a tiež kultivovanosti

O malom rýchlom Opli už bolo napísané dosť, tak len pripomenieme, že sa spolieha na preplňovanú tisícšesťstovku ladenú na 207 koní. Má stále klasický šesťstupňový manuál (dúfame, že si tu manažéri Renaultu urobili poznámku) a predným kolesám s trakciou pomáha samosvor, ak si teda za neho priplatíte.

Nová Corsa OPC dá stovku za 6,8 sekundy a rozbehne sa na 230 km/h. Automobilka si vraj dala veľa práce s nastavením podvozku a napríklad tlmiče pripravila špeciálne pre malý Opel firma Koni. Aj riadenie má byť úplne iné ako predtým. Nezostáva nič iné, než si počkať na prvú jazdu.

corsa (1).jpgcorsa (12).jpgcorsa (2).jpgcorsa (3).jpgcorsa (4).jpgcorsa (8).jpgcorsa (9).jpgcorsa (7).jpgcorsa (13).jpgcorsa (10).jpgcorsa (6).jpgcorsa (5).jpgcorsa (11).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY