vytisknout velikost písma Opel Corsa dorazí začiatkom budúceho roka v ostrej verzii OPC

Opel Corsa dorazí začiatkom budúceho roka v ostrej verzii OPC

Na parížskom autosalóne bude vidno okrem novej Škody Fabie aj jej priameho konkurenta v podobe nového Opelu Corsa. Prvé fotky a oficiálne informácie sú už vonku, aktuálne môžeme pridať ďalšie podrobnosti týkajúce sa ostrej verzie OPC. Tá podľa nemeckého AutoBildu dorazí s preplňovanou jedna-šestkou pod kapotou začiatkom budúceho roka.

Nová Corsa OPC dostane samozrejme agresívne body kit, športový podvozok, zliatinové kolesá a tak ďalej. Pod kapotou sa má objaviť preplňovaná jedna-šestka doplnená o systém priameho vstreku paliva. Malé OPC ponúkne maximálny výkon 147 kW (200 k) a vrchol krútiaceho momentu 300 Nm. Najvyššia rýchlosť sa podľa neoficiálnych informácií bude pohybovať okolo 220 km/h.

Nastupujúce vydania Opelu Corsa stojí na úplne novom podvozku. Ťažisko je nižšie o päť milimetrov a Opel sľubuje aj u bežných variantov lepšiu ovládateľnosť a riadenie. K dispozícii bude preplňovaný trojvalec 1.0 ECOTEC, štvorvalec 1.4 Turbo, atmosférické motory s objemom 1,2 a 1,4 litra a diesel 1.3 CDTI.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY