vytisknout velikost písma Opel Corsa dorazí začiatkom budúceho roka v ostrej verzii OPC

Opel Corsa dorazí začiatkom budúceho roka v ostrej verzii OPC

Na parížskom autosalóne bude vidno okrem novej Škody Fabie aj jej priameho konkurenta v podobe nového Opelu Corsa. Prvé fotky a oficiálne informácie sú už vonku, aktuálne môžeme pridať ďalšie podrobnosti týkajúce sa ostrej verzie OPC. Tá podľa nemeckého AutoBildu dorazí s preplňovanou jedna-šestkou pod kapotou začiatkom budúceho roka.

Nová Corsa OPC dostane samozrejme agresívne body kit, športový podvozok, zliatinové kolesá a tak ďalej. Pod kapotou sa má objaviť preplňovaná jedna-šestka doplnená o systém priameho vstreku paliva. Malé OPC ponúkne maximálny výkon 147 kW (200 k) a vrchol krútiaceho momentu 300 Nm. Najvyššia rýchlosť sa podľa neoficiálnych informácií bude pohybovať okolo 220 km/h.

Nastupujúce vydania Opelu Corsa stojí na úplne novom podvozku. Ťažisko je nižšie o päť milimetrov a Opel sľubuje aj u bežných variantov lepšiu ovládateľnosť a riadenie. K dispozícii bude preplňovaný trojvalec 1.0 ECOTEC, štvorvalec 1.4 Turbo, atmosférické motory s objemom 1,2 a 1,4 litra a diesel 1.3 CDTI.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY