vytisknout velikost písma Opel chystá záhadnú novinku. Je to konečne sľubovaná Calibra?

Opel chystá záhadnú novinku. Je to konečne sľubovaná Calibra?

Na autosalóne v Moskve sa ukáže tento záhadný Opel, ktorý zatiaľ leží pod plachtou. Napriek tomu trochu rozkročené proporcie naznačujú, že by mohlo ísť o ďalšiu fáze konceptu Opel Monza, teda možno dokonca aj o predprodukčnú verziu sľubovaného coupé Calibra.

Samozrejme sa môžeme mýliť, pretože automobilka nepovedala ani slovo a naopak vyzvala na sociálnych sieťach fanúšikov, aby sa pokúsili nové auto uhádnuť. Avšak po celom internete sa pod rovnakým obrázkom objavuje toľkokrát meno Calibra, že na tom asi niečo bude.

Vy tiež môžete hádať v komentároch pod článkom. Proporcie vozidla z obrázku nevyzerajú na niečo lacného a praktického. Naviac do pripravovaného konkurenta pre Daciu ešte zostáva dosť času. Nejaké kupé, napríklad založené na kabriolete Cascada, sa skutočne ponúka.

Len pripomenieme, že pôvodná Calibra sa predstavila v roku 1989 a prišla s aerodynamicky veľmi efektívnou karosériou, ktorej súčiniteľ odporu dosahoval hodnoty len 0,26. To je špičkové číslo aj na dnešné pomery. No jazdné vlastnosti ani vtedy nezodpovedali zameraniu auta. Dnes by sa mohlo jednať o zberateľský unikát, pretože len veľmi málo áut prežilo v originálnom nevytuningovanom stave.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY