vytisknout velikost písma Opel chystá záhadnú novinku. Je to konečne sľubovaná Calibra?

Opel chystá záhadnú novinku. Je to konečne sľubovaná Calibra?

Na autosalóne v Moskve sa ukáže tento záhadný Opel, ktorý zatiaľ leží pod plachtou. Napriek tomu trochu rozkročené proporcie naznačujú, že by mohlo ísť o ďalšiu fáze konceptu Opel Monza, teda možno dokonca aj o predprodukčnú verziu sľubovaného coupé Calibra.

Samozrejme sa môžeme mýliť, pretože automobilka nepovedala ani slovo a naopak vyzvala na sociálnych sieťach fanúšikov, aby sa pokúsili nové auto uhádnuť. Avšak po celom internete sa pod rovnakým obrázkom objavuje toľkokrát meno Calibra, že na tom asi niečo bude.

Vy tiež môžete hádať v komentároch pod článkom. Proporcie vozidla z obrázku nevyzerajú na niečo lacného a praktického. Naviac do pripravovaného konkurenta pre Daciu ešte zostáva dosť času. Nejaké kupé, napríklad založené na kabriolete Cascada, sa skutočne ponúka.

Len pripomenieme, že pôvodná Calibra sa predstavila v roku 1989 a prišla s aerodynamicky veľmi efektívnou karosériou, ktorej súčiniteľ odporu dosahoval hodnoty len 0,26. To je špičkové číslo aj na dnešné pomery. No jazdné vlastnosti ani vtedy nezodpovedali zameraniu auta. Dnes by sa mohlo jednať o zberateľský unikát, pretože len veľmi málo áut prežilo v originálnom nevytuningovanom stave.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY