vytisknout velikost písma Opel Astra je európske auto roka. Škoda Superb skončilo predposledná

Európskym autom roka sa stal Opel Astra. Ďalšie medailové pozície berie Volvo XC90 a Mazda MX-5.
Opel Astra je európske auto roka. Škoda Superb skončilo predposledná

Na autosalóne v Ženeve sa tradične vyhlasuje finále ankety európske auto roka. Tohtoročné prestížne ocenenie získala nová generácia Opelu Astra. Vo finále bola aj Škoda Superb, ale tá nakoniec skončila na celkovom šiestom mieste, teda predposledná.

Opel-Astra_2016_1600x1200_wallpaper_01.jpgOpel-Astra_2016_1600x1200_wallpaper_03.jpgOpel-Astra_2016_1600x1200_wallpaper_39.jpg
Nová generácia modelu Opel Astra si odnáša veľmi prestížne ocenenie, aspoň teda pokiaľ sa na problematiku pozeráme čisto z marketingového hľadiska

Prvý Opel Astra získal od poroty zloženej z 58 novinárov z 22 európskych krajín celkovo 309 bodov. Na druhom mieste sa umiestnilo SUV Volvo XC90 (294 bodov), tretiu priečku dostala Mazda MX-5 s prídelom 202 bodov.

Mimo medaily sa umiestnilo Audi A4 (189 bodov), Jaguar XE (163 bodov), Škoda Superb (147 bodov) a "posledné" skončilo nové BMW radu 7 s prídelom 143 bodov. Zaujímavé iste je, že z finálového výberu vlastne len BMW radu 7 prináša výraznejšie technické inovácie, napríklad čiastočne karbónovú konštrukciu.

Volvo-XC90_2015_1600x1200_wallpaper_03.jpgMazda-MX-5_2016_1600x1200_wallpaper_2e.jpgAudi-A4_2016_1600x1200_wallpaper_03.jpgJaguar-XE_S_2016_1600x1200_wallpaper_06.jpgSkoda-Superb_2016_1600x1200_wallpaper_07.jpgBMW-M760Li_xDrive_2017_1600x1200_wallpaper_04.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY