vytisknout velikost písma Opel Astra je európske auto roka. Škoda Superb skončilo predposledná

Európskym autom roka sa stal Opel Astra. Ďalšie medailové pozície berie Volvo XC90 a Mazda MX-5.
Opel Astra je európske auto roka. Škoda Superb skončilo predposledná

Na autosalóne v Ženeve sa tradične vyhlasuje finále ankety európske auto roka. Tohtoročné prestížne ocenenie získala nová generácia Opelu Astra. Vo finále bola aj Škoda Superb, ale tá nakoniec skončila na celkovom šiestom mieste, teda predposledná.

Opel-Astra_2016_1600x1200_wallpaper_01.jpgOpel-Astra_2016_1600x1200_wallpaper_03.jpgOpel-Astra_2016_1600x1200_wallpaper_39.jpg
Nová generácia modelu Opel Astra si odnáša veľmi prestížne ocenenie, aspoň teda pokiaľ sa na problematiku pozeráme čisto z marketingového hľadiska

Prvý Opel Astra získal od poroty zloženej z 58 novinárov z 22 európskych krajín celkovo 309 bodov. Na druhom mieste sa umiestnilo SUV Volvo XC90 (294 bodov), tretiu priečku dostala Mazda MX-5 s prídelom 202 bodov.

Mimo medaily sa umiestnilo Audi A4 (189 bodov), Jaguar XE (163 bodov), Škoda Superb (147 bodov) a "posledné" skončilo nové BMW radu 7 s prídelom 143 bodov. Zaujímavé iste je, že z finálového výberu vlastne len BMW radu 7 prináša výraznejšie technické inovácie, napríklad čiastočne karbónovú konštrukciu.

Volvo-XC90_2015_1600x1200_wallpaper_03.jpgMazda-MX-5_2016_1600x1200_wallpaper_2e.jpgAudi-A4_2016_1600x1200_wallpaper_03.jpgJaguar-XE_S_2016_1600x1200_wallpaper_06.jpgSkoda-Superb_2016_1600x1200_wallpaper_07.jpgBMW-M760Li_xDrive_2017_1600x1200_wallpaper_04.jpg
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY