vytisknout velikost písma Opel Astra GTC Turbo: 170 koní pre motor 1.4 T od spoločnosti Irmscher

Opel Astra GTC Turbo: 170 koní pre motor 1.4 T od spoločnosti Irmscher

Irmscher predstavuje špeciálnu sériu upravenej Astry GTC. Základom je prevedenie s benzínovou preplnovanou tisícštyristovkou, ktorá dostala vyšší výkon, nechýba ale ani znížený podvozok a ďalšie úpravy vonkajšieho vzhľadu. Dohromady však vznikne iba 100 kusov.

Ľudia od spoločnosti Irmscher dopriali trojdverovej Astre inú masku chladiča, predný spojler, výraznejšie bočné prahy, spojler sa nasťahoval aj nad zadné okno a nechýba ani difúzor, dve dvojité koncovky výfuku alebo logá upozorňujúce na fakt, že nejde o úplne obyčajnú Astru. Všetko podtrhujú dvadsaťpalcové kolesá s pneumatikami 235/35. Irmscher ponúka dva designy.

Interiér je kompletne čalúnený kožou, pedále sú hliníkové a rovnaký materiál nájdete tiež na použitých dekoroch. Základný motor s objemom 1,4 litra posilnil z pôvodných 103 kW (140 k) na 125 kW (170 k). Podvozok potom používa športové odpruženie a svetlú výšku nižšiu o tri centimetre.

Irmscher zároveň vo svojej tlačovej správe zdôrazňuje, že si prípadní záujemcovia môžu objednať čokoľvek z tejto úpravy aj samostatne.

irmscher_5.jpgirmscher_1.jpgirmscher_2.jpgirmscher_3.jpgirmscher_4.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY