vytisknout velikost písma Opel Astra dostane dve športové verzie GSI a OPC

Opel Astra dostane dve športové verzie GSI a OPC

Opel podľa všetkého uvedie hneď dve športové verzie novej generácie hatchbacku Astra. Základný sa bude volať Astra GSI, ostrejší potom Astra OPC (v Británii VXR). Naznačil to šéf značky Vauxhall (Opel pre britský trh) pre magazín Autocar.

Obidva modely dostanú údajne dvojlitrový štvorvalec s preplňovaním, ale zatiaľ čo Opel Astra GSI bude v zásade len silnejšia civilná Astra s trochu zníženým podvozkom a väčšími brzdami, Astra OPC bude pravoverný ostrý hatchback so samosvorom a adaptívnym podvozkom.

Astra GSI má ponúknuť výkon 250 koní, čo by ju postavilo vedľa Focusu ST alebo Golfu GTI. Ostrá Astra OPC má potom mať minimálne 300 koní. Štandardom bude manuálna prevodovka, ale Astra GSI by mohla byť k dispozícii aj s automatom.

Opel Astra GSI, pre ktorú je v hre aj silný diesel, by mala doraziť na trh už budúci rok, ale na Astru OPC si záujemcovia ešte niekoľko rokov počkajú. Pôvodne totiž mala Astra OPC výhradne trojdverovú karosériu a taký model sa zatiaľ ešte ani nepredstavil.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY