vytisknout velikost písma Opel Adam Unlimited: Chcete oranžové auto so zelenou strechou?

Opel Adam Unlimited: Chcete oranžové auto so zelenou strechou?

Opel Adam bol vždy, rovnako ako jeho terénne zameraná verzie Rocks, zameraný na individualizáciu. Automobilka si ale myslí, že tej nie je nikdy dosť, takže prichádza s novým prevedením Unlimited, ktoré už tak široké možnosti zákazníkom ešte ďalej rozširuje.

Tlačová správa spomína niekoľko noviniek. Adam Unlimited a Adam Rocks Unlimited môžu mať napríklad nové farby karosérie Orange Alert, Brownian Rhapsody a Greyzilla. Tie potom môžete doplniť o novú zelenú farbu strechy označenú ako Dancing Green. Mimochodom, ako sa vám pozdáva predstava oranžovej karosérie a zelenej strechy?

Atraktivitu vášho exemplára ďalej možno ešte vylepšiť napríklad karbónovým paketom pre vonkajšie spätné zrkadlá a prednú masku alebo disky kolies Swiss Blade. Paket, ktorý pridá na voz viac chrómu, je potom jednou z mnohých ďalších možností.

Opel Adam Unlimited tiež môže byť vybavený multimediálnym systémom Opel OnStar a multimediálnym systémom IntelliLink podporujúcim Apple CarPlay alebo Android Auto.

adam_un_1.jpgadam_un_2.jpgadam_un_3.jpgadam_un_4.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY