vytisknout velikost písma Opel Adam S: (skoro) sériové prevedenie má 150 koní a ide 220 km/h

Hoci ide vraj zatiaľ len o štúdiu, na sériovej podobe modelu Adam S sa toho zrejme už veľa nezmení.
Opel Adam S: (skoro) sériové prevedenie má 150 koní a ide 220 km/h

Po boku trojvalca Opel Adam 1,0 SIDI Turbo a "softroadovej" verzie Opel Adam Rocks sa v Ženeve objaví aj predobraz špičkovej verzie modelového radu Adam s doplnkovým označením S. Jej pohon zaistí zážihový štvorvalec 1,4 ECOTEC s preplňovaním, krútiacim momentom 220 Nm a výkonom nastaveným na 150 koní (110 kW), a tak sa Adam S stane s prehľadom najvýkonnejšou verziou celej rady Adam.

Opel Adam S prev 8.jpgOpel Adam S prev 2.jpgOpel Adam S prev 4.jpgOpel Adam S prev 5.jpgOpel Adam S prev 3.jpg
Opel Adam S, zatiaľ vraj len ako štúdia

Predné kolesá bude poháňať cez šesťstupňovú manuálne radenú prevodovku a vozidlu zaistí dosiahnutie najvyššej rýchlosti 220 km/h. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zverejnené nebolo, ale my tipujeme niečo okolo 7,5 s. Na ženevský stánok Opelu Adam S dorazí vybavený osemnásťpalcovými liatymi ráfikmi s pneumatikami 225/35 a posilnenými brzdami s červeno lakovanými strmeňmi. V predných svietidlách sú vstavané zdroje LED pre denné svietenie a zmenilo sa nastavenie podvozku.

Opel Adam S prev 6.jpgOpel Adam S prev 1.jpgOpel Adam S prev 7.jpg
Interiér je ladený športovo a doplnený bohatou výbavou

Samozrejmosťou je sada nových aerodynamických doplnkov s výrazným spojlerom nad zadným oknom a ozdobnou koncovkou výfuku. Upravenému interiéru tejto "žehličky" dominujú anatomické, kožou čalúnené sedadlá Recaro s vstavanými hlavovými opierkami, tešiť sa môžeme aj na zmenený prístrojový štít, kontrastné červené sťahovanie, samočinnú klimatizáciu alebo najnovšie prevedenie multimediálne palubnej sústavy IntelliLink.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY