vytisknout velikost písma Opel Adam S: (skoro) sériové prevedenie má 150 koní a ide 220 km/h

Hoci ide vraj zatiaľ len o štúdiu, na sériovej podobe modelu Adam S sa toho zrejme už veľa nezmení.
Opel Adam S: (skoro) sériové prevedenie má 150 koní a ide 220 km/h

Po boku trojvalca Opel Adam 1,0 SIDI Turbo a "softroadovej" verzie Opel Adam Rocks sa v Ženeve objaví aj predobraz špičkovej verzie modelového radu Adam s doplnkovým označením S. Jej pohon zaistí zážihový štvorvalec 1,4 ECOTEC s preplňovaním, krútiacim momentom 220 Nm a výkonom nastaveným na 150 koní (110 kW), a tak sa Adam S stane s prehľadom najvýkonnejšou verziou celej rady Adam.

Opel Adam S prev 8.jpgOpel Adam S prev 2.jpgOpel Adam S prev 4.jpgOpel Adam S prev 5.jpgOpel Adam S prev 3.jpg
Opel Adam S, zatiaľ vraj len ako štúdia

Predné kolesá bude poháňať cez šesťstupňovú manuálne radenú prevodovku a vozidlu zaistí dosiahnutie najvyššej rýchlosti 220 km/h. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zverejnené nebolo, ale my tipujeme niečo okolo 7,5 s. Na ženevský stánok Opelu Adam S dorazí vybavený osemnásťpalcovými liatymi ráfikmi s pneumatikami 225/35 a posilnenými brzdami s červeno lakovanými strmeňmi. V predných svietidlách sú vstavané zdroje LED pre denné svietenie a zmenilo sa nastavenie podvozku.

Opel Adam S prev 6.jpgOpel Adam S prev 1.jpgOpel Adam S prev 7.jpg
Interiér je ladený športovo a doplnený bohatou výbavou

Samozrejmosťou je sada nových aerodynamických doplnkov s výrazným spojlerom nad zadným oknom a ozdobnou koncovkou výfuku. Upravenému interiéru tejto "žehličky" dominujú anatomické, kožou čalúnené sedadlá Recaro s vstavanými hlavovými opierkami, tešiť sa môžeme aj na zmenený prístrojový štít, kontrastné červené sťahovanie, samočinnú klimatizáciu alebo najnovšie prevedenie multimediálne palubnej sústavy IntelliLink.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY