vytisknout velikost písma Opel Adam S: (skoro) sériové prevedenie má 150 koní a ide 220 km/h

Hoci ide vraj zatiaľ len o štúdiu, na sériovej podobe modelu Adam S sa toho zrejme už veľa nezmení.
Opel Adam S: (skoro) sériové prevedenie má 150 koní a ide 220 km/h

Po boku trojvalca Opel Adam 1,0 SIDI Turbo a "softroadovej" verzie Opel Adam Rocks sa v Ženeve objaví aj predobraz špičkovej verzie modelového radu Adam s doplnkovým označením S. Jej pohon zaistí zážihový štvorvalec 1,4 ECOTEC s preplňovaním, krútiacim momentom 220 Nm a výkonom nastaveným na 150 koní (110 kW), a tak sa Adam S stane s prehľadom najvýkonnejšou verziou celej rady Adam.

Opel Adam S prev 8.jpgOpel Adam S prev 2.jpgOpel Adam S prev 4.jpgOpel Adam S prev 5.jpgOpel Adam S prev 3.jpg
Opel Adam S, zatiaľ vraj len ako štúdia

Predné kolesá bude poháňať cez šesťstupňovú manuálne radenú prevodovku a vozidlu zaistí dosiahnutie najvyššej rýchlosti 220 km/h. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zverejnené nebolo, ale my tipujeme niečo okolo 7,5 s. Na ženevský stánok Opelu Adam S dorazí vybavený osemnásťpalcovými liatymi ráfikmi s pneumatikami 225/35 a posilnenými brzdami s červeno lakovanými strmeňmi. V predných svietidlách sú vstavané zdroje LED pre denné svietenie a zmenilo sa nastavenie podvozku.

Opel Adam S prev 6.jpgOpel Adam S prev 1.jpgOpel Adam S prev 7.jpg
Interiér je ladený športovo a doplnený bohatou výbavou

Samozrejmosťou je sada nových aerodynamických doplnkov s výrazným spojlerom nad zadným oknom a ozdobnou koncovkou výfuku. Upravenému interiéru tejto "žehličky" dominujú anatomické, kožou čalúnené sedadlá Recaro s vstavanými hlavovými opierkami, tešiť sa môžeme aj na zmenený prístrojový štít, kontrastné červené sťahovanie, samočinnú klimatizáciu alebo najnovšie prevedenie multimediálne palubnej sústavy IntelliLink.

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

dnes | Jiří Červenka | 1 příspěvek
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

22. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY