vytisknout velikost písma Opel Adam S: (skoro) sériové prevedenie má 150 koní a ide 220 km/h

Hoci ide vraj zatiaľ len o štúdiu, na sériovej podobe modelu Adam S sa toho zrejme už veľa nezmení.
Opel Adam S: (skoro) sériové prevedenie má 150 koní a ide 220 km/h

Po boku trojvalca Opel Adam 1,0 SIDI Turbo a "softroadovej" verzie Opel Adam Rocks sa v Ženeve objaví aj predobraz špičkovej verzie modelového radu Adam s doplnkovým označením S. Jej pohon zaistí zážihový štvorvalec 1,4 ECOTEC s preplňovaním, krútiacim momentom 220 Nm a výkonom nastaveným na 150 koní (110 kW), a tak sa Adam S stane s prehľadom najvýkonnejšou verziou celej rady Adam.

Opel Adam S prev 8.jpgOpel Adam S prev 2.jpgOpel Adam S prev 4.jpgOpel Adam S prev 5.jpgOpel Adam S prev 3.jpg
Opel Adam S, zatiaľ vraj len ako štúdia

Predné kolesá bude poháňať cez šesťstupňovú manuálne radenú prevodovku a vozidlu zaistí dosiahnutie najvyššej rýchlosti 220 km/h. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h zverejnené nebolo, ale my tipujeme niečo okolo 7,5 s. Na ženevský stánok Opelu Adam S dorazí vybavený osemnásťpalcovými liatymi ráfikmi s pneumatikami 225/35 a posilnenými brzdami s červeno lakovanými strmeňmi. V predných svietidlách sú vstavané zdroje LED pre denné svietenie a zmenilo sa nastavenie podvozku.

Opel Adam S prev 6.jpgOpel Adam S prev 1.jpgOpel Adam S prev 7.jpg
Interiér je ladený športovo a doplnený bohatou výbavou

Samozrejmosťou je sada nových aerodynamických doplnkov s výrazným spojlerom nad zadným oknom a ozdobnou koncovkou výfuku. Upravenému interiéru tejto "žehličky" dominujú anatomické, kožou čalúnené sedadlá Recaro s vstavanými hlavovými opierkami, tešiť sa môžeme aj na zmenený prístrojový štít, kontrastné červené sťahovanie, samočinnú klimatizáciu alebo najnovšie prevedenie multimediálne palubnej sústavy IntelliLink.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY